Gå til innhold

Tiltrekker meg bare for badboys!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aff.. vet ikke om jeg har noe mål og mening med dette innlegget. Men jeg tiltrekker meg bare badboys! De er kjekke, veltrente, har tredagersskjegg og tattoveringer. For all del, de er superhotte å se på, og gjerne veldig morsomme å være med.. men, de fleste er playere, drittsekker, respektløse, eller i verste fall kriminelle.

Det er disse jeg ender opp med hele tiden. Jeg er nok over snittet pen selv, og tiltrekker meg mye oppmerksomhet basert på utseendet. Har klart å møte noen snille, ordentlige gutter også, og det er disse jeg virkelig har trivdes med, men snille, ordentlige gutter dropper meg alltid noen uker/måneder ut i datingen. Jeg skjønner ikke hvorfor :(

Jeg føler selv at jeg er snill og omtenksom, men jeg er vant til mye oppmerksomhet, så jeg er nok noe "krevende". Vil gjerne ha kontakt daglig med en jeg dater, og løper fort til nestemann om jeg merker det begynner å gå galt..

Jeg tror jeg egentlig har veldig lyst på en kjæreste. En skikkelig en, som er snill og som det går an å starte en familie med.. men disse finnes visst ikke for meg :(

Jeg har tilogmed begynt å nettdate, tenkte kanskje det var mulig å finne seriøse, skikkelige gutter der. Og nå skal jeg på date. Men en badboy. Jeg kan ikke noe for det, de er så uforskammet tiltrekkende!

Anonym poster: d8824038dca2a1e5718db09cb774c9d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å finne deg de mennene du vil ha, må du te deg som dem. De rolige og seriøse mennene vil ha ei rolig og seriøs dame.

Her tror jeg du må jobbe endel med deg selv.

Anonym poster: bdf974d5ad9e1b2ee8cb6b318204a5e8

• Liker 8
Gjest extra
Skrevet

Aff.. vet ikke om jeg har noe mål og mening med dette innlegget. Men jeg tiltrekker meg bare badboys! De er kjekke, veltrente, har tredagersskjegg og tattoveringer. For all del, de er superhotte å se på, og gjerne veldig morsomme å være med.. men, de fleste er playere, drittsekker, respektløse, eller i verste fall kriminelle.

Det er disse jeg ender opp med hele tiden. Jeg er nok over snittet pen selv, og tiltrekker meg mye oppmerksomhet basert på utseendet. Har klart å møte noen snille, ordentlige gutter også, og det er disse jeg virkelig har trivdes med, men snille, ordentlige gutter dropper meg alltid noen uker/måneder ut i datingen. Jeg skjønner ikke hvorfor :(

Jeg føler selv at jeg er snill og omtenksom, men jeg er vant til mye oppmerksomhet, så jeg er nok noe "krevende". Vil gjerne ha kontakt daglig med en jeg dater, og løper fort til nestemann om jeg merker det begynner å gå galt..

Jeg tror jeg egentlig har veldig lyst på en kjæreste. En skikkelig en, som er snill og som det går an å starte en familie med.. men disse finnes visst ikke for meg :(

Jeg har tilogmed begynt å nettdate, tenkte kanskje det var mulig å finne seriøse, skikkelige gutter der. Og nå skal jeg på date. Men en badboy. Jeg kan ikke noe for det, de er så uforskammet tiltrekkende!

Helt enig med han som skrev over min post. Du vil antakeligvis bare kjede deg fordi vedkommende ikke passer inn i den malen du kanskje har for øyeblikket om en partner. Jobb med deg selv så vil du se at ting vil endre seg. De snille gutta vil kanskje ikke gi deg nok spenning, men de er nok mer voksne enn badboysa.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Hva skjer når gutta løper da? Blir du for masete/klengete/oppmerksomhetsøkende? Vet ikke jeg, du kan jo sende en melding til en av dem :P Kanskje du får svar.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å finne deg de mennene du vil ha, må du te deg som dem. De rolige og seriøse mennene vil ha ei rolig og seriøs dame.

Her tror jeg du må jobbe endel med deg selv.

Anonym poster: bdf974d5ad9e1b2ee8cb6b318204a5e8

Ja, men hvordan blir jeg slik da? Jeg kan ikke være noen annen enn meg selv? Jeg har høyskoleutdanning, god jobb, eier leilighet og bil.. er ansvarlig med økonomien min, og de fleste helger jobber jeg, eller tar det rolig med film eller lignende hjemme. Kjeder jeg meg drar jeg riktignok på byen med venner, men jeg har aldri ONS, og jeg venter alltid til jeg kjenner en kar før det evt. blir snakk om sex. Får luket ut en del playere der.. men føler at jeg også med å vente med sex viser at jeg er seriøs?

Helt enig med han som skrev over min post. Du vil antakeligvis bare kjede deg fordi vedkommende ikke passer inn i den malen du kanskje har for øyeblikket om en partner. Jobb med deg selv så vil du se at ting vil endre seg. De snille gutta vil kanskje ikke gi deg nok spenning, men de er nok mer voksne enn badboysa.

Badboysene er spennende, det skal jeg innrømme. Har mange morsomme historier om spontane reiser og ting som er blitt funnet på med dem.. men likevel, jeg vil jo ha et a4-liv! Hvordan endrer jeg meg slik at jeg kan passe med en snill mann da?

Hva skjer når gutta løper da? Blir du for masete/klengete/oppmerksomhetsøkende? Vet ikke jeg, du kan jo sende en melding til en av dem :P Kanskje du får svar.

Jeg er absolutt ikke masete eller klengete. Jeg tar generelt lite initiativ, nettopp fordi jeg er redd for å mase. Jeg svarer alltid om en jeg er interessert i kontakter meg, og jeg prioriterer tid til å møte vedkommende, men trekker han seg unna, er jeg rask på "nervøs knappen" og ringer/sender melding og spør om det er noe galt. Så får jeg sannsynligvis at det er det, at vedkommende vil avslutte. Da godtar jeg det, og sier ikke noe mer. Jeg sendte melding til han ene en ukes tid etterpå eller noe sånt, og vi møttes et par ganger til.. men det ble med det.. de bare mister interessen :(

ts

Skrevet

Når du er så dum så får du bare ha det.

• Liker 1
Skrevet

Du er "fortapt". Det blir nok bare badboys på deg. I den grad snille gutter eksisterer er de for smarte til å involvere seg med deg.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Du er "fortapt". Det blir nok bare badboys på deg. I den grad snille gutter eksisterer er de for smarte til å involvere seg med deg.

Nei, for noe tull.. Ikke gi opp ts :) Du finner ut av det.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det er ikke du som tiltrekker deg badboys, det er du som er tiltrukket av badboys.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner også ei som deg. Hun har kun vært sammen med drittsekker. Jeg tror nok hun er litt naiv og faller for at de er så hyggelige, men klarer ikke å se under overflaten før det er for sent.

Hun legger ut masse bilder på facebook med seg og typene hun har hatt. Flere av dem har rykter på seg og flere har sittet inne for grove forbrytelser. Jeg tror dette er mye av grunnen til at hun ikke finner noen som er rolige og snille gutter. De vil nok ikke ta i henne med en ildtang etter å ha sett hva hun har vært sammen med. I tillegg har hun snart bare venner fra de miljøene fordi de tidligere vennene ikke orket typene hennes lenger.

Anonym poster: cce2e440a1663379402e4a3bc1d0c80c

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Hva er greia med disse badboys? hvorfor velger man det frivillig når det finnes så mange ordentlige og snille menn? og når man går til sånne frivillig så bør man ikke klage.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva er greia med disse badboys? hvorfor velger man det frivillig når det finnes så mange ordentlige og snille menn? og når man går til sånne frivillig så bør man ikke klage.

Fordi man kan ikke kontrolere hvem man tiltrekkes av. Det er ikke frivelig at man blir tiltrukket av drittsekker, men man kan jo la hver å handle på denne tiltrekkelsen.

• Liker 3
Gjest Nordavind
Skrevet

Fordi man kan ikke kontrolere hvem man tiltrekkes av. Det er ikke frivelig at man blir tiltrukket av drittsekker, men man kan jo la hver å handle på denne tiltrekkelsen.

Skjønner at man ikke kan kontrollere men er det så utiltrekkende med normale snille gutter? eller er det et spesielt utseende badboysa har?

Gjest .-L-.
Skrevet

Skjønner at man ikke kan kontrollere men er det så utiltrekkende med normale snille gutter? eller er det et spesielt utseende badboysa har?

Det er mer det at snille gutter er pysete og ikke tør å ta steget. Damene blir gjerne tiltrukket, men siden ikke noe blir gjort, er det lettere å gå for han som tar initiativ :)

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Det er ikke akkurat som om det står stemplet "snill gutt" og "slem gutt" i panna på menn, så ofte er det

snill normal gutt = drittsekk

badboy = snill som et lam

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er ikke akkurat som om det står stemplet "snill gutt" og "slem gutt" i panna på menn, så ofte er det

Det er faktisk ikke så vanskelig å se med litt trening :P Noen sjuler det bedre enn andre selvsagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt at badboys vanligvis er de guttene som har forpliktelseproblemer. Noen som tenker det samme?

Så min teori er at de snille guttene er de som ikke forsvinner om du tar kontakt med de to ganger på rad :)

Gutter med forpliktelseproblemer har en tendens til å bli stresset ganske kjapt.

• Liker 2
Skrevet

Alltid lurt på hvordan dere jenter faktisk definerer badboy og good guys :) Er det visse trekk som går inn i hver av disse,eller er det kun utsende som gjør det? Hva legger dere egentlig i de to "typene"?

Gjest Nils-Per
Skrevet

Jeg har tenkt at badboys vanligvis er de guttene som har forpliktelseproblemer. Noen som tenker det samme?

Så min teori er at de snille guttene er de som ikke forsvinner om du tar kontakt med de to ganger på rad :)

Gutter med forpliktelseproblemer har en tendens til å bli stresset ganske kjapt.

Kommer gjerne an på dama også. Enkelte har jeg hatt store "forpliktelsesproblemer" med, sånn som hun som kom med en lang liste av ting hun ville forbedre med meg på andre eller tredje deiten. Og vips, så var jeg en drittsekk...

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Kommer gjerne an på dama også. Enkelte har jeg hatt store "forpliktelsesproblemer" med, sånn som hun som kom med en lang liste av ting hun ville forbedre med meg på andre eller tredje deiten. Og vips, så var jeg en drittsekk...

Hun ene jeg holdt på med var litt slik også. Akkurat som hun hadde en "checkliste" over kvaliteter som hun krysset av hver gang jeg viste dem. Hun måtte også peke ut alt hun synes var rart, som for eksempel at nesen min som var lang når vi lå i sengen. Herregud, ødelagte stemningen helt. Da satt jeg på sprang..

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...