AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #21 Skrevet 10. mars 2013 Det tar jo ikke noe lenger tid å vaske over gulvet om man gjør det hver 14. dag enn om man gjør det annenhver dag. Det er jo samme flaten. Jeg vasker hver 14. dag jeg. og skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å vaske annenhver dag. Nå er jeg en person uten dyr i husholdningen da... Anonym poster: a827b820fcbd91061cd96201e82d0356 Hvem har sagt at det tar lengre tid sammenlagt? Ingen. Det jeg sier er at jeg foretrekker å bruker 15 minutter på å vaske flere ganger i uker, enn å brukte to timer på å ta rundvask hver fjortende dag. Les nå før dere svarer. Anonym poster: 0e4f0773fa0e11f9dbad9b0358e36a05
Gjest chiki Skrevet 10. mars 2013 #22 Skrevet 10. mars 2013 Vil kanskje si her er 6-7? Har vaskehjelp hver 14. dag, og hun vasker over hele huset Selv støvsuger jeg 1-2 ganger i uken i over etasjen, også vasker jeg ofte gulvene en gang den uken hun ikke er her:)
Vera Vinge Skrevet 11. mars 2013 #23 Skrevet 11. mars 2013 Her støvsuges huset en gang i uka, og da vaskes også bad og toalett. Gulv vaskes ca. annen hver uke, men gulvet rundt spiseplassen og på kjøkkenet tørkes over stadig vekk, siden jeg har en gutt som søler. Har ingen dyr. Så lenge det ikke er lodotter over alt, og vask og toalett ser ok ut, må jeg si jeg heller vil bruke tid på andre ting enn å vaske støtt og stadig. Er opptatt av at det skal se ryddig ut da, særlig i oppholdsrom, men akkurat det syns jeg ikke er så krevende å holde vedlike.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #24 Skrevet 11. mars 2013 10. Støvsuger hver dag, vasker hele leiligheten hver Søndag. Tørker støv hver dag, det går fort. Liker å ha det ryddig og rent. Kjøkkenet er aldri rotete eller at oppvasken bare står i flere timer uten å bli tatt, det blir tatt med en gang vi er ferdig med middagen. Badet vaskes hver søndag, men ellers litt smårydding her og der. Liker som sagt å ha det ryddig og fordrar ikke rot. Anonym poster: 85bd4f2789557f6d0ed4f9145e948232
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå