Gå til innhold

Hvor rent er det hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor rent er det hjemme hos deg? hvor ofte vasker/ støvsuger du hjemme?

Ranger fra 1-10

Selv så syns jeg ikke at jeg gjør annet enn å vaske, men likevel dukker det opp lodotter overalt, spindelvev i taket og div andre ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm.. 8

Støvsuger flere ganger i uken, vasker gulvene ihvertfall en gang i uka. Badet også.

Endret av myr
Gjest Gjest
Skrevet

Vasker leiligheten 2-3 ganger i uken.

AnonymBruker
Skrevet

5.

Er veldig uregelmessig på vasking og støvtørking. Tar det som regel før det ser alt for ille ut.

Anonym poster: 23ae8c503dd54b9080830b18d8d75489

Skrevet

Støvsuger hver dag, noen ganger 2 ganger pr dag fordi jeg har en hund som røyter utrolig mye. Vasker gulvene enten hver uke eller hver 14. dag, kommer ann på hvor sølete det er ute. På vårparten må jeg ofte dra over gulvene hver dag.

Jeg har det gjennomsnittlig rent, tenker jeg, så da blir det vel 5 :) Jeg har hvertfall ikke støv på hjernen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Rent nok til å beholde helsa, men rot nok til å være lykkelig.

Anonym poster: 0c613c54d2b38aef7516099cb8a66742

• Liker 6
Skrevet

Vasker grundig 1 - 2 ganger i uka, støvsuger ca 2. ganger daglig og tørker støv daglig :) Rent nok til at frøkna ikke putter noe i munnen :P

Gjest Funky Punk
Skrevet

Samme her :fnise:

Vasker og rydder ofte, liker å ha det fint rundt meg, men det finnes nok av hybelkaniner likevel.

Hadde jeg bodd alene uten dyr så hadde jeg nok ligget på en nier, men siden jeg har flere dyr, en mann som ikke ser rot om han så står midt oppi det og sliter med kronisk sykdom, så vil jeg tro at jeg ligger på en femmer om jeg må rangere

Skrevet

Jeg må vel gi meg selv terningskast 9.

Jeg rydder annenhver dag, som inkluderer støv, våt klut, mopp osv i bad, kjøkken, rom, entrè og stue. På lørdag tar jeg "storrengjøring." Jeg synes det er koselig at det er ryddig. Og når det gjøres så ofte tar det heller ikke så ikke lang tid.

Skrevet

hmm, en 6. Har både hund og katt som røyter, så støvsuger ca annenhver dag, og vakser alle gulvene i leiligheten 2 ganger i uken, pluss tørking av støv og slikt, da hundehårene gjerne legger seg på tvbordet og slikt.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Akkurat nå er det en tier, for jeg har vasket hele leiligheten fra topp til bunn.

Fikk skikkelig vårfølelse i dag og dermed tok jeg vårrengjøringen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må vel gi meg selv terningskast 9.

Jeg rydder annenhver dag, som inkluderer støv, våt klut, mopp osv i bad, kjøkken, rom, entrè og stue. På lørdag tar jeg "storrengjøring." Jeg synes det er koselig at det er ryddig. Og når det gjøres så ofte tar det heller ikke så ikke lang tid.

Hvis du legger sammen all tiden du bruker annenhver dag blir det nok like lang tid som noen bruker 1 gang hver 14 dag.

Skrevet

Godt sakt :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror absolutt jeg vil kalle meg en 8'er, men ser nå når sola står på at det snart er tid for en skikkelig vårrengjøring der jeg vasker tak/vegger/inni skuffer og skap osv.

Anonym poster: f08ce75892915885bf41e52ac59077da

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du legger sammen all tiden du bruker annenhver dag blir det nok like lang tid som noen bruker 1 gang hver 14 dag.

Det tar ikke så lang tid å vaske over gulvet og diverse når det gjøres annenhver dag, når du vasker hver fjortende dag, så regner jeg med at du bruker lengre tid enn du hadde brukt om du vasket tre-fire dager i uken.

Anonym poster: 0e4f0773fa0e11f9dbad9b0358e36a05

AnonymBruker
Skrevet

Det tar ikke så lang tid å vaske over gulvet og diverse når det gjøres annenhver dag, når du vasker hver fjortende dag, så regner jeg med at du bruker lengre tid enn du hadde brukt om du vasket tre-fire dager i uken.

Og nå snakker jeg ikke om sammenlagt tid brukt på rydding og vasking, men hvor lang tid du bruker hver gang du gjør det.

Jeg liker å holde det ryddig hjemme hos meg, da må jeg aldri ta et stort skippertak for å få gjort ting. Rot og støv samler seg fort.

AnonymBruker
Skrevet

Neppe.

AnonymBruker
Skrevet

Neppe.

Ikke det nei? Sier jo seg selv at du bruker kortere tid på vasking da, og nei, jeg snakker, som nevnt, ikke om sammenlagt tid. Jeg bruker gladelig 15-20 min. på vasking annenhverdag, enn flere timer på vasking hver fjortende dag.

Skrevet

Bor på ca 30kvm så er ikke så mye å vaske.

Pleier å ta småting hver dag, som feks å re opp senga, rydde etter å ha laget mat,vært på badet etc.

Plasserer ting der de skal ligge, og plukker opp hvis det ligger ting på stoler,sofa eller gulv.

Forøvrig tar jeg og vasker ca hver Søndag. Bruker ikke lange tiden på det.

AnonymBruker
Skrevet

Det tar jo ikke noe lenger tid å vaske over gulvet om man gjør det hver 14. dag enn om man gjør det annenhver dag. Det er jo samme flaten.

Jeg vasker hver 14. dag jeg. og skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å vaske annenhver dag. Nå er jeg en person uten dyr i husholdningen da...

Anonym poster: a827b820fcbd91061cd96201e82d0356

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...