Gå til innhold

Jeg er så sliten!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sliten at jeg begynner å gråte av den minste ting. Jeg holder på med masteroppgaven, og jeg holder på med forskning. Tilbringer lange dager på labben (10-12 timer hver dag), og etter det må jeg lese artikler, skrive på oppgaven ol. Helger er intet unntak, er på labben da også.

Jeg visste at master kom til å bli slitsomt, men dette var jeg ikke forberedt på. Jeg får såvidt tid til å spise, da pausene kan brukes til forberedelse, skriving ol. Jeg har ikke spist ordentlig mat på to måneder (lever på knekkebrød), har ikke trent på et halvt år, venninner ser jeg så og si aldri. Skal egentlig på fest i dag, men jeg er så utslitt at jeg ikke klarer å reise meg opp. Tanken på å ordne og sminke meg, orker ikke.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er helt ferdig. Jeg styrer jo forsøkene litt selv, men jeg klarer ikke ta meg fri. Er sjelden jeg kan ta fri da, pga levende organismer i forsøkene.

Er det sånn det er å ta master i realfag? Flere som har det sånn nå? Er det bare å bite tennene sammen og holde ut?

Anonym poster: 615698b9b11429b89114ebc7737a8ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres helt forferdelig ut! Det at du ikke spiser ordentlig og er så sliten, kan ikke fortsette. Du må snakke med noen om dette, familie, venner eller noen i helsetjenesten på Universitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...