AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 I går ettermiddag merket jeg at ankelen min begynte å bli stiv, men tenkte ikke noe mer over det før senere på kvelden da ankelen begynte å verke sterkere. Ut på natta ble smertene så intense at jeg ikke fikk sove. I dag er det akkurat samme, og jeg klarer ikke belaste den.. Noen idé om hva det kan være? Det er vondt i ankelen, spesielt når jeg strekker eller bøyer den, og det stråler opp i leggen. Anonym poster: cce0881b8350337faffa03b148f1d132
Gjest Chili Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har akkurat like smerter, bare i lysken og nedover låret. Det jeg har er en betennelse, som føles som en slags strekk! Har du belastet ankelen på trening eller noe slikt? I så fall kan det skyldes overbelastning eller at du har brukt muskelen på en annerledes eller "ny" måte og dermed fått en reaksjon på det? Jeg vet ikke, jeg. Letteste hadde vel vært å dra til legen!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har akkurat like smerter, bare i lysken og nedover låret. Det jeg har er en betennelse, som føles som en slags strekk! Har du belastet ankelen på trening eller noe slikt? I så fall kan det skyldes overbelastning eller at du har brukt muskelen på en annerledes eller "ny" måte og dermed fått en reaksjon på det? Jeg vet ikke, jeg. Letteste hadde vel vært å dra til legen! Ja hadde legekontoret hatt lørdagsåpent hadde jeg vurdert det. Jeg hadde trodd det skulle være mer hovent og varmt dersom det var en betennelse? Anonym poster: cce0881b8350337faffa03b148f1d132
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Ja hadde legekontoret hatt lørdagsåpent hadde jeg vurdert det. Jeg hadde trodd det skulle være mer hovent og varmt dersom det var en betennelse? Anonym poster: cce0881b8350337faffa03b148f1d132 Nei, det trenger ikke nødvendigvis være hovent og varmt, det er ikke tilfellet hos meg og legen bekreftet at det var en betennelse.. Beste er nok å ikke belaste det noen dager fremover til smerten gradvis forsvinner. Jeg fikk også resept på noen tabletter som har hjulpet veldig til nå! Anonym poster: 3d3e33c6ccf72235a6d53b106defcec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå