Gå til innhold

Når begynte du å onanere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel var du da du begynte å onanere?

Nevn gjerne kjønn og..

Anonym poster: 7c73524648dc9d09adabab3dfef62115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 13 første gang jeg begynte å ta og kjenne litt hvordan ting var ;)

Men jeg var 15 år før jeg faktisk onanerte ordentlig. Og derfra tok det faktisk ett år før jeg klarte å få orgasme. Men det var verdt "bryet"!!! ;) hehe

J22

Endret av seaworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å ta på meg selv som 5/6 åring og eksperimenterte litt med å gni meg mot bamser o.l. i 6 års alderen. Dette fortsatte jeg med til jeg ble 13 år gammel, da jeg også for første gang onanerte. Første orgasme fikk jeg som 15 åring, tror jeg. 14 eller 15. :)

Anonym poster: b0a7b5e9a63264fb9e9a2156ca2abffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Onanerte fra en 11-12 års alder. Men da mer som i at det var deilig å fikle der nede heller enn at jeg fikk noe seksuelt (orgasme) ut av det. I 13 års alder opplevde jeg orgasme. Den første tiden var det "tørre" orgasmer, altså uten at jeg sprutet. De var mye bedre den gangen da, jeg opplevde det i hele kroppen. Vanskelig å forklare, men jeg kjente det i hele meg når jeg fikk orgasme og kunne få flere orgasmer kort tid etter hverandre. Fra jeg begynte å få våte orgasmer (sprutet) så var det mer følelse kun i underlivet og ikke den samme sterke følelse jeg fikk før, som gikk ut i hele kroppen.

Anonym poster: 530adb2a1e2f3c33e8941cd542402415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils-Per

Hvor gammel var du da du begynte å onanere?

Nevn gjerne kjønn og..

Begynte tidlig på barneskolen å jukke på dyna mi, men var vel 12 (tror jeg) da jeg begynte å runke med to fingre. Husker jeg fikk helt sjokk første gang det kom noe ut. Siden den gang har forholdet mellom meg og venstrehånda vedvart og vi har også tatt forholdet et steg videre (bruker i dag hele hånda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 60+.

Tror det var i 13-årsalderen. Lærte det av en klassekamerat, vi lå gjemt under et badehus og hadde pikken ute, og han lærte meg at det var mer å hente. Jeg fikk orgasme etter hvert, men det var både godt og smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg onanerte ikke før jeg var 18, tenkte aldri på det aldri tidligere og hadde ingen behov.

Er det rart?

(jente 18)

Anonym poster: 9e55585fe453db7c717cd2bf63fb85b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 60+.

Tror det var i 13-årsalderen. Lærte det av en klassekamerat, vi lå gjemt under et badehus og hadde pikken ute, og han lærte meg at det var mer å hente. Jeg fikk orgasme etter hvert, men det var både godt og smertefullt.

Ting var annerledes på 50-tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente 27 her

begynte vel å prøve å ta meg selv rundt 14 års alderen, rundt 15 års alderen prøvde jeg å putte fingrer eller andre ting i.

prøvde aldri så lenge at jeg fikk orgasme, så orgasme fikk jeg ikke før jeg var tett på 27 og hadde fått kjæreste.

Anonym poster: b44b504ba8806382ae3426173130db10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 tror jeg. Jeg fikk min mor til å kjøpe "How to be ungdom", og der stod det hva en klitoris var og sånn. Først turte jeg nesten ikke å ta på meg... leita frem med en Q-Tips. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var du da du begynte å onanere?

Nevn gjerne kjønn og..

Anonym poster: 7c73524648dc9d09adabab3dfef62115

Dame. Jeg var 5-6 år

Anonym poster: 3be90d15926bb84aa952d9ba20ef10d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å eksperimentere når jeg var 13, men begynte å virkelig onanere og få orgasmer når jeg var 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 12 da jeg begynte å runke for alvor tror jeg :)

Anonym poster: a90b1cf91aace553cc67b8d879a2b7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6 år. Ante ikke hva jeg drev med før jeg ble rundt 12-13

Jente 28.

Anonym poster: 00fe99275d5730707f6e72fbfea81bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...