Minnie Mus Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Da tenker jeg på hva som er favorittene deres både når det gjelder sjokolade, potetgull og annen snacks?
misscandy Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Her i huset er det naturgodis fra sverige og cheeseballs for alle penga :D
Meridian Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Prøver å holde meg på den sunne sti - nøtter, druer, farris ... men så pleier det å komme frem litt sjokolade, smågodt og chips etterhver også
Gjest Morteno Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 1L Absolut Vodka 2stk First Price sjokolade. 1
Anglofil Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Kjøper inn sukkerfri sjokolade, og andre ingredienser som måtte passe, så lager jeg lørdagskosen selv. Det er dessverre vanskelig å finne gode velsmakende sukkerfri produkter. Men jeg lager f.eks "Snickers", "Bounty", mye av den snacksen som finnes, bare altså sukkerfritt. Mvh Yvonne 1
Flynn Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 1L Absolut Vodka 2stk First Price sjokolade. Du er awesome!! 1
venus_ Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Det varierer, noe av det som kan bli kjøpt inn er vin, nøtter (chilinøtter, yoghurtnøtter eller røkte mandler), gode oster, spekemat, oliven, potetgull, godt øl, sjokolade, bær.
KaDust Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Vanligvis kjøper jeg noe oster, salte kjeks og druer, men nå blir det vel bær og nøtter
Gjest Badebuksa Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Den beste sjokoladen er nok freia melkesjokolade eller smash for min del. Av potetgull liker jeg Kims Salt og Gaardspotetgull med barbequesmak eller hva det heter Og french fries. Ellers er jeg rågod på å bake cookies om jeg skal si det selv, hihi. Så det har vi hatt noen ganger.
KaDust Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Kjøper inn sukkerfri sjokolade, og andre ingredienser som måtte passe, så lager jeg lørdagskosen selv. Det er dessverre vanskelig å finne gode velsmakende sukkerfri produkter. Men jeg lager f.eks "Snickers", "Bounty", mye av den snacksen som finnes, bare altså sukkerfritt. Mvh Yvonne Stevia sjokoladene på helsekost synes jeg smaker bedre enn de sukkerholdige sjokoladene. Prøvd de?
Anglofil Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Stevia sjokoladene på helsekost synes jeg smaker bedre enn de sukkerholdige sjokoladene. Prøvd de? Joda, har prøvd dem, regner med at du tenker på sjokoladene fra Cavalier? De er forsåvidt gode de, men dyre, og det skal ikke så mye til før jeg før vondt i magen av dem, dessverre. Så det er det bedre å bare lage snacksen selv. Mvh Yvonne
Sparks Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Ostepop. Alltid ostepop. Blir aldri lei heller 1
Pezpus Skrevet 9. mars 2013 #13 Skrevet 9. mars 2013 1 kg smågodt, 4 pack med cola, noe hubbabubba og bazooka tyggis og fire poser potetgull (ost&løk, baconsnacks, paprikapotetgull og vanlig salt potetgull) + et beger med holidaydipp Og ja jeg er lubben, men jeg trives med det 3
Edie Skrevet 9. mars 2013 #14 Skrevet 9. mars 2013 Favoritten er is!! Ååhh, som jeg elsker is. Men nå prøver jeg å holde meg unna alt sånt, så i kveld blir det blåbær og jordbær med mager vaniljekesam.
Mija Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Foretrekker chips. Aller helst Sørlandschips eller Gaardsgull fra Maarud. Kjøper ikke snacks hver helg, men det blir gjerne et par ganger i mnd i hvert fall. Unner meg det. 1
Gjest Violetta Skrevet 9. mars 2013 #16 Skrevet 9. mars 2013 Det blir ikke helg uten Maaruds chips med paprika. Gammel og god. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #17 Skrevet 9. mars 2013 Jeg hverken kjøper eller spiser snop eller snacks. Ever. Anonym poster: a7219b11ccb37bc475bd46f6a4f1af6d
Leanne Skrevet 9. mars 2013 #18 Skrevet 9. mars 2013 Mexican fiesta er fast fredag/lørdagskos her! Også et eller annet sjokoladegreier, smash, m, smågodt, walters mandler eller noe annet Kjøper 1 pose chips til fredagen og vi spiser halve fredag, resten lørdag
Minnie Mus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2013 Så mye forskjellig snadder dere spiser da, er kjedelig å ender opp men det samme hver gang. Pepsi max, daim og potetgull. Kjekt å få noen tips til noe mer spennende snacks og kanskje sunnere også. Kjøper endel frukt da
Minnie Mus Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 9. mars 2013 Hvis noen har oppskrifter på sunn snack med ingredienser som er enkle å få tak i, så mottas det ned takk. Har nemlig et par kg ekstra på kroppen etter røykeslutt, å jeg er redd det eskalerer til flere kg hvis den gottespisinga ikke blir bytta ut med noe sundt snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå