Gå til innhold

Hva kjøper dere som helgekos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på hva som er favorittene deres både når det gjelder sjokolade, potetgull og annen snacks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det naturgodis fra sverige og cheeseballs for alle penga :D

Skrevet

Prøver å holde meg på den sunne sti - nøtter, druer, farris ... men så pleier det å komme frem litt sjokolade, smågodt og chips etterhver også :fnise:

Gjest Morteno
Skrevet

1L Absolut Vodka

2stk First Price sjokolade.

• Liker 1
Skrevet

Kjøper inn sukkerfri sjokolade, og andre ingredienser som måtte passe, så lager jeg lørdagskosen selv. Det er dessverre vanskelig å finne gode velsmakende sukkerfri produkter. Men jeg lager f.eks "Snickers", "Bounty", mye av den snacksen som finnes, bare altså sukkerfritt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

1L Absolut Vodka

2stk First Price sjokolade.

Du er awesome!!

• Liker 1
Skrevet

Det varierer, noe av det som kan bli kjøpt inn er vin, nøtter (chilinøtter, yoghurtnøtter eller røkte mandler), gode oster, spekemat, oliven, potetgull, godt øl, sjokolade, bær.

Skrevet

Vanligvis kjøper jeg noe oster, salte kjeks og druer, men nå blir det vel bær og nøtter :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Den beste sjokoladen er nok freia melkesjokolade eller smash for min del.

Av potetgull liker jeg Kims Salt og Gaardspotetgull med barbequesmak eller hva det heter ;)

Og french fries.

Ellers er jeg rågod på å bake cookies om jeg skal si det selv, hihi. Så det har vi hatt noen ganger.

Skrevet

Kjøper inn sukkerfri sjokolade, og andre ingredienser som måtte passe, så lager jeg lørdagskosen selv. Det er dessverre vanskelig å finne gode velsmakende sukkerfri produkter. Men jeg lager f.eks "Snickers", "Bounty", mye av den snacksen som finnes, bare altså sukkerfritt.

Stevia sjokoladene på helsekost synes jeg smaker bedre enn de sukkerholdige sjokoladene. Prøvd de?

Skrevet

Stevia sjokoladene på helsekost synes jeg smaker bedre enn de sukkerholdige sjokoladene. Prøvd de?

Joda, har prøvd dem, regner med at du tenker på sjokoladene fra Cavalier? De er forsåvidt gode de, men dyre, og det skal ikke så mye til før jeg før vondt i magen av dem, dessverre. Så det er det bedre å bare lage snacksen selv. :)

Skrevet

Ostepop. Alltid ostepop. Blir aldri lei heller :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

1 kg smågodt, 4 pack med cola, noe hubbabubba og bazooka tyggis og fire poser potetgull (ost&løk, baconsnacks, paprikapotetgull og vanlig salt potetgull) + et beger med holidaydipp :wow:

Og ja jeg er lubben, men jeg trives med det :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Favoritten er is!! Ååhh, som jeg elsker is.

Men nå prøver jeg å holde meg unna alt sånt, så i kveld blir det blåbær og jordbær med mager vaniljekesam.

Skrevet

Foretrekker chips. Aller helst Sørlandschips eller Gaardsgull fra Maarud. Kjøper ikke snacks hver helg, men det blir gjerne et par ganger i mnd i hvert fall. Unner meg det. :)

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Det blir ikke helg uten Maaruds chips med paprika. Gammel og god.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hverken kjøper eller spiser snop eller snacks. Ever.

Anonym poster: a7219b11ccb37bc475bd46f6a4f1af6d

Skrevet

Mexican fiesta er fast fredag/lørdagskos her! Også et eller annet sjokoladegreier, smash, m, smågodt, walters mandler eller noe annet :)

Kjøper 1 pose chips til fredagen og vi spiser halve fredag, resten lørdag :)

Skrevet

Så mye forskjellig snadder dere spiser da, er kjedelig å ender opp men det samme hver gang. Pepsi max, daim og potetgull. Kjekt å få noen tips til noe mer spennende snacks og kanskje sunnere også. Kjøper endel frukt da :)

Skrevet

Hvis noen har oppskrifter på sunn snack med ingredienser som er enkle å få tak i, så mottas det ned takk.

Har nemlig et par kg ekstra på kroppen etter røykeslutt, å jeg er redd det eskalerer til flere kg hvis den gottespisinga ikke blir bytta ut med noe sundt snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...