Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en slank dame på 28 år. Har veldig lyst å operer magen min etter en barnefødsel. Jeg drømmer om set hele tiden. Noen erfaringer? Og hva skjer om jeg vil ha flere barn senere i livet? Føler at dette er noe jeg må gjøre for å få et bedre selvbilde. Selv om jeg trener og spiser sunt så er den døde huden på magen min grusomt for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok bukplastikk etter å ha gått med store tvillinger frem til 5 uker før termin, hadde i tillegg for mye fostervann. På slutten kunne jeg ikke reise meg opp uten hjelp, var DIGER. Slank og høy, med masse løs hud etterpå, i tillegg til ødelagte bukmuskler. Fikk ikke hjelp hos legen, så tok det privat, 8 år siden, kostet meg ca 33 000.-.

Et av de store spørsmålene fra kirurgen var om jeg ville ha flere barn, det kunne bli komplisert. Jeg hadde 3 så jeg skulle ikke ha flere. Men han spurte meg flere ganger. Huden blir så stram og mye av elastiteten forsvinner siden de fjerne mye overflødig hud. Så vil du ha flere barn ville jeg ha ventet.

Trening hjelper ikke, huden er på en måte "død" og vil ikke uten videre trekke seg sammen. Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor lenge det er siden fødsel. Jeg tok operasjonen god tid etter fødsel.

Spør meg gjerne mer om det er noe du lurer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...