Gå til innhold

Gorgonzola's generaliserende gruff og godbiter


Gjest Gorgonzola

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

...Goronzola på sporet: Kveldens episode undersøker han Gorgonnj (med nordnorsk sleng) om det lar seg gjøre å finne Noz' egentlige opphav. Etter tips innser hannj Gorgonnj at Noz mest sannsynlig ikke engang er menneskelig, men muligens er en gremlin. I ett tårevått oppgjør så bestemmer han seg for å mate Noz etter midnatt og resultatet er katastrofalt. KG blir innvadert av forumtroll med skarpe tenner som biter alle andre i leggen og hopper elegant over all nettetikette..

:laugh: Itj sainnt ja? Det haindle om å skap de go'e opplevelsan (med tjukk L) foran skjærmen.

Som inspirasjon; denne er priceless:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Men... hvor er Aragornen hen da?! *skuffa*

Dukker nok opp igjen. Det ble så mange dampende erotiske PM'er med ham på bildet, enkelte KG brukere tror jo jeg ser sånn ut :fnise: Som ansvarlig Mann må jeg trå varsomt slik at ingen kvinner blir ofre grunnet min utspekulerte manipulering og utilbørlige atferd, derfor hviler jeg ViggoGorn en liten stund. :ironi:

Men, for å kommentere det siste politiske innlegget ditt såvidt: Jeg er venstreorientert, og rød i fargen, og jeg er enig med deg i flere punkt. Blant annet at det burde være mer fritt hvordan man fikk bruke permisjonen sammen med barnet, og at det er helt feil å kjønnskvotere folk inn all faens plasser. Det som hadde vært bedre er å rett og slett sørge for at de typiske kvinneyrkene blir litt mer status. Enten via riktig lønnsnivå eller via litt markedsføring. Med riktig lønnsnivå tenker jeg feks på sykepleiere, med sine års utdanning og yrkeserfaring - men også med tanke på skiftarbeid og arbeidsoppgaver som burde vært lønnet litt bedre enn de er. Gi riktig lønn og yrket vil bli mer attraktivt.

Jeg er forhåpningsfull til at vi faktisk vil komme oss dit, men det krever at man roper litt i skogen. Og får svar.

Jeg er blågrønn og ikke helt enig med deg. Hvem skal sørge for den statusen? Er det slik at menn skal sørge for det (også), på linje med mannsdominerte yrker som har høy status i dag, takket være yrkesinnehavernes evne til å heve denne? Dette er et komplekst bilde, hvor verdiskapning (i kroner og samfunnsnytte er blant de viktigste faktorene), risiko, hvor ubekvemt det hele er, belastninger osv.

Så ja, sykepleieryrket er et godt eksempel på et mulig potensielt høytlønnsyrke som ikke blir det, dersom mine eksempler på kriterier legges til grunn. De tjener helt ok, med tillegg og stæsj men er slett ikke i høytlønnssfæren. Som f.eks. oljearbeidere. Hvorfor? Blant annet fordi kvinner har en annen tilnærming til det å bryte seg fram og kreve sin "rett". Pluss at sykepleiere, til tross for ubekvem arbeidstid, belastninger, samfunnsnytte etc. faktisk er et yrke med moderat press. Jeg kaster derfor ut brannfakkelen at lønnsnivået hos sykepleiere er høvelig riktig i dag, men muligheter for noe mer selvsagt.

Dessuten er det ikke sant at det er typisk kvinner å lide under lav lønn. Menn er overrepresentert i begge ender av lønnskalaen, kvinner i "just below middle range".

Det jeg er veldig enig med deg i er krav om å rope i skogen og rope til du får svar.

Dessuten hever jeg fanen for kvinner - og menn - som vil uønsket sexpress på jobben til livs. Da tenker jeg primært på situasjoner der posisjoner utnyttes for egen lyst sin del (type vil du ha oppdraget/forfremmelsen/porteføljen så vet du hva du har å gjøre *løsner beltet...*) og ikke alle mer eller mindre troverdige diskusjoner om intimsone, akseptabel kroppskontakt, klemming, flørting etc.

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Mja. Jeg er ikke sykepleier, så jeg kjemper ikke hardt for akkurat den lønnen.

Når det gjelder status så mener jeg ikke at kvinneyrker som barnehageassistent, sykepleier og tilsvarende helse/omsorg skal være HØYSTATUS, men at de ikke bør være lavstatus. Jeg mener det er en vanvittig viktig jobb de gjør, og det er viktig for oss alle som skal være pasienter en gang, gå i barnehage eller ha barn i harnehage, at de ansatte er motiverte. Til mer motiverte ansatte, til bedre kvalitet på jobben. Og det er klin umulig å måte verdiskapningen på samme måte som feks i mitt yrke, der vi produserer varer som selges til kunder, prisene justeres, vi kjører reklamekampanjer og vi får inn storkunder og skåler i champis fordi vi tjente noen millioner på et navnetrekk på en kontrakt. Her kan vi måle verdiskapningen i kroner og øre.

Men hvordan måle den verdiskapningen til en sykepleier i det offentlige, eller en førskolelærer? Hvilken øre og kroneverdi har det at barn får et godt grunnlag før grunnskolen? Kanskje den ene motiverte ansatte tar tak i en unge som ellers ville falt utenfor, og blitt småkriminell og kostet samfunnet dyrt. Eller kanskje han hadde blitt depressiv og valgt å nave, og kostet samfunnet dyrt.

Det er umulig å sette en reell verdi på det, så sånn sett er jeg enig - det burde ikke være høystatus som å feks være toppadvokat, redaktør i en avis eller jobbe med ledelse i store firmaer - det vil nok aldri bli den statusen.

Men om man jobber med en generisk kontorjobb, med en tittel som har "ansvarlig" "leder" eller noe spennende i seg, så har man høyere status enn en sykepleier.

Ta meg som eksempel. Null relevant utdannelse til nåværende jobb, mellomledernivå, "manager" i tittelen, personalansvar. Jeg har nesten 170 000 mer i lønn enn min venninne som er sykepleier, og som tok ett ekstra år for å bli kardio-et-eller-annet-sykepleier, altså hun har spesialisert seg. Og folk er mer "Åååh, virkelig?" til mitt svar enn til hennes svar når vi før spørsmålet om hva vi driver med.

Hun fortjener samme status som jeg gjør. Og jeg tror ikke noen andre enn sykepleiere/sykehus/helseorganisasjoner kan være ansvarlige for å gi den statusen. Den er ikke nødvendigvis snakk om penger, men hva med å opplyse om hva jobben innebærer annet enn det som folk antar? Assumption is the mother of all fuckups, og dersom folk flest antar at sykepleiere skifter bleier, setter kateter, barberer folk i rompa og vasker oppkast og deler ut piller nå og da - så er det ikke rart at yrket har en lavere status. Men om det kommer litt mer ut og frem hva de gjør, hva ansvar de har, hvordan arbeidsdagen er (det jeg egentlig sier er at sykepleiere må slutte å klage og starte å snakke OPP sitt eget yrke, snakke om spennende hverdag og utfordringer som gjør yrket verdt å jobbe i) så vil det være mer fristende å vurdere som en mulig karrierevei for flere - inkl flere gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gorgonzola

Bidrag til Gorgonzolas korstog (mot likestilling, feminisme og annet illusorisk gnål):

Det er endel ting jeg ikke skjønner. Ja, jeg innrømmer det, til tross for at jeg egentlig er både intelligent, oppegående, orientert, engasjert og rett og slett et intellektuelt varp :sjarmor:

En av disse tingene jeg ikke skjønner, eller mer presist; ikke begriper er: Svært mange kvinner og faktisk også noen menn sin hang til å pålegge ansvar for utroskap til en singel kvinne som knuller en gift mann.

Ref. denne, slik jeg ser det, fordummende tråden.

Samtidig skjønner jeg hvorfor det er slik og at mange tenker sånn. Jeg er ganske sikker på at det er rotfestet i tradisjonelle tankemønstre. Kvinner skal ta ansvar, ikke bare for seg selv men også andre, ikke minst - og kanskje spesielt - når det er barn og andre kvinner involvert. "Logikken" er altså at siden mannen er gift, har familie med kone og barn så bør den nytende single kvinne tenke litt på de den utro mannen har hjemme og gjerne sette seg inn i deres (den forsmådde familiens) situasjon. Der er et empati-krav langt over hva som bør forventes, mener jeg. Men her er jeg åpenbart på kollisjonskurs med den gemene KG hop, i hvert fall den delen av hopen som gidder å respondere på tema.

Motsatt: En gift kvinne har et eventyr med en singel kjekkas som mer enn gjerne knuller henne opp etter hotellveggen og herfra til evigheten. Vil de fleste menn og noen kvinner gi ham mördarblikket, pekefingeren og be ham til helvete ta seg sammen og tenke litt på mannen og barna denne kvinnen har hjemme? I don't think so..... Jeg tror heller flertallet vil (for)dømme den utro kvinnen og mene at hun ikke kan foreta slike overgrep, ødelegge tilliten og sette familien sin i den situasjonen. Fy skamme seg :fy_fy:

For øvrig; så Margaret Berger på en promo snutt på NRK 3 i kveld.

Den dama skulle jeg mer enn gjerne ha tafset på. Som Monty Python sier det "what a body?!" :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

I dag gjorde jeg det. Virkelig. Hvem skulle trodd det?? Jeg bestemte meg til og med før jeg gjorde, ergo det var ingen impulshandling.

Hva - sier du??

Jo, jeg ga penger til en tigger. Disse folka som sitter på huk, på kne eller i lotusstilling med et pappkrus og en dårlig håndskrevet "plakat" av brun bølgepapp med budskap om 9 unger, alskens sykdommer og all verdens tristesse. Som politikerne til stadighet debatterer og diskuterer om de skal fjernes, nye lovforslag, påstander om organisert kriminalitet, slemme bakmenn, kyniske romfolk, rumenere, juksemakere og jeg vet ikke hva.

Anyway, jeg manøvrerte handlevogna ut fra Meny, omtrent to tusen kroner fattigere etter å ha bunkret opp alskens nødvendigheter til påska må vite. Og der satt hun, tiggeren. Ubestemmelig alder, kanskje 50, kanskje 40, jeg aner ikke. Hun var nok en vakker ung kvinne, enten hun var flagrende glad og lykkelig eller melankolsk trist og bekymret den gangen. Kikket ned, deretter et blikk mot meg. Ikke hvilket som helst blikk. Bedende, lidende. Øyne fulle av fortvilelse, bønn, sorg, fortvilelse, tryglende men samtidig ikke påtrengende eller desperat på noen som helst måte. Jeg ga henne 50 kroner, hun stotret frem "thank you so much" med skjelvende stemme. Jeg ble om mulig enda mer lei meg på hennes vegne.

Jada, jeg vet at det hevdes at alt er bare organisert og falskneri, lureri og kynisk utbyttelse av naive og steinrike nordmenn. Og jada, vi er alle bare drita lei disse romfolkene.

Enhver kranglefant som hadde møtt det blikket jeg gjorde i dag, ville spist i seg de påstandene.

God påske, gjør noe fint for medmennesker du møter på din vei. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Dagens andre opplevelse som har preget Gorgonzola Maskuline i dag:

Vet ikke om denne kan puttes i "fordelen med å være mann" sekken men den kan definitiv arkiveres i "det er forskjell på kvinner og menn" og "kvinner forventer/er programmert til å forholde seg (noe underdanig) til hva menn sier og/eller gjør ", bare hør:

Episode fra allerede omtalte matauk-tur til Meny (erstatning for at Mannen tar med seg pil og bue og drar ut for å hente mat til sin kvinne og sine (hennes?) barn). Står i ferskvaredisken, sammen med to andre, en voksen mann (eldre enn meg, sikkert 55) og en ung voksen kvinne (herregud, merker det er vanskelig å aldersbestemme disse unge kvinnene), et sted mellom 25 og 35. En Meny-ansatt kommer og spør hvem sin tur det er. Voksen (gammel?) mann på minst 55 stikker nesegrevet frem og serverer sitt ønske verbalt, helt uanfektet av om han var først i køen eller ei. Når det er sagt, jeg tror faktisk han var først, han var i hvert fall før meg, så jeg lar humla suse, eller mer presist; tar den nevnte kvinne lett diskret i nærmere øyensyn. Evaluering: Litt sånn "girl next door" utseende, for de uinvidde: lite sminke, ikke all verdens tidsbruk på å fikse det lange mørke håret, type "all natural", pent ansikt, fine trekk, søt nese, fin hals, mer enn sannsynlig slank timeglassfasong under vinterkåpa (fuck the norwegian climate), fine bein, ikke for tynn (sånn rosablogg-digger som spiser fem mandler og tre druer pr. døgn) - nå er vel eventuelle lesere ikke mindre imponert over Gorgons observasjonsevne i løpet av 1,3 sekunder men der har dere meg :sjarmor:

Meny ansatt roper; "kæm sin tur e de no?" (trøndersk): Tidligere omtalte kvinne kaster et lynraskt (2 hundredeler) blikk mot Alfaen tre meter unna (meg) hvorpå sistnevnte raskt utbryter (selvsagt med passende høy, mørk og lett raspende stemme) "det er den unge damen sin tur"! Responsen er - for meg - overraskende; hun smiler (perfekte hvite tenner, check) kokett, slår blikket ned i 2 hundredeler, nikker knapt synlig og lar seg ekspedere av den ansatte. Bestiller en grillet kylling, mens den ansatte deler denne og putter den i posen får jeg nok et (dårlig skjult) blikk som (i mitt innbilske hode) mer enn indikerer at hun er komfortabel med situasjonen (mann viser kvinne oppmerksomhet og sørger for at hun får først) og smiler igjen (pent smil, faen det er ikke mye som slår et smil fra en gjennomsnittlig pen kvinne. Kanskje nylonstrømper med hofteholder men jeg er sannelig ikke sikker) som selvsagt smelter meg.

Min tur etterpå. Jeg bestiller det jeg skal, tar runden i butikken (for hardcore Gorgonzola fans og observante lesere var denne runden ganske solid, ref. lengden på kassalappen, se innlegg #25) og treffer på den nevnte kvinne et par ganger i løpet av runden. Blikk og smil igjen. Koselig, jeg gir det samme i retur. Hun er ikke breathtaking beautiful men naturlig søt og det duger i massevis, beriker handleturen maksimalt.

Ankommer kassen, passelig nedlesset. Lemper oppå båndet i mekaniske gjentagende bevegelser. I øyekroken oppdager jeg den tidligere omtalte kvinnen, hun skifter "plutselig" fil og beveger seg mot samme kasse der jeg holder på (kasse3, hun var strengt tatt på vei til kasse4), så kommer smilet igjen (smelte.......). Gjengjeldes.

Samtlige 6 poser i handlevogna, manøvrerer meg ut på P-plassen mot bilen, kvinnen (den tidligere omtalte) passerer meg på plassen (hun har kun én pose, men brukte altså like lang tid som meg), krysser foran vogna og meg med et "oj sann, her er bilen min", og jeg sier "ser man det, Volvo er alltid et bra valg". Hun sier "som bil er en traust svenske god å ha", åpner bagasjeluka, bøyer seg fram (Gorgon-radar registrerer "mmmm, snasen rumpe") og legger handleposen inn. Jeg sier "min bil står mer i stil til hvem jeg er, Renault er som kjent både dampende erotisk og ustabilt som franskmenn flest", og ler litt avvæpnende med en gang.

"Er du fransk"? spør hun. "På ingen måte" sier jeg og fortsetter; "men garantert like erotisk og hvem vet, kanskje like labil som dem" og smiler.

Da rødmer kvinnen, smiler og vet ikke helt hva hun skal si. Før hun sier "oj, nå ble det heftig her, vi kjenner ikke hverandre i det hele tatt". Jeg: "det stemmer, men vi har en mulighet til å gjøre noe med det. Spiser du sushi? Hva med en fortsettelse på .... (restaurant i Trondheim) påskeaften?"

Rødme, smil, øyekontakt, stirre i asfalten og så kom det (endelig) "wow, det må jeg si, litt brått og overraskende men hvorfor ikke, jeg sier ja"

Deal done, spennende. Sjokkert over meg selv, jeg er i utgangspunktet en analfabet hva sjekking angår men i dag overgikk jeg meg selv, åpenbart. Schtilig!

At jeg hadde "lurer på om hun tar den i toer'n" bilder i hodet nevnes selvsagt ikke (enda)..... (den var til dagbokas eventuelle mannlige lesere, kvinner bes vennligst late som om de ikke så teksten :pls: )

Wish me luck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lykkeønskninger får du.

Det kan fort gå riktig godt (for begge) ;)

Og der ble modden avslørt som snikfan av en dagbok... :ninja:

Shit heller ! Riktig god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Lykkeønskninger får du.

Det kan fort gå riktig godt (for begge) ;)

Og der ble modden avslørt som snikfan av en dagbok... :ninja:

Shit heller ! Riktig god påske :)

Wow, selveste reflekterte, fornuftige, saklige, smarte Lille-pus er snikfan.

Det er intet mindre enn stas :digge:

Happy easter to you as well ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Bidrag til Gorgonzolas korstog (mot likestilling, feminisme og annet illusorisk gnål) II:

For de av oss som gjerne følger med på serier som blant annet NRKs "Hjem" (en trekant med Jannike Kruse og Kaia Varjord hadde seff funka som bare det men det er en avsporing); episode fem, når jenta sier til mora (Kruse) at hun helst vil bo hos pappa (og farmor) - det er vel i overkant sårt og heavy for kvinner og mødre og setter en "støkk" i alt og alle.

Rart det der, dersom kvinner (mødre) opplever en slik uttalelse/mening så er det omtrent kroken på døra, livet er knapt verd å leve og jeg(hun) har sviktet fundamentalt som menneske og omsorgsperson.

Dersom en mann opplever dette, (som svært mange menn gjør) enten fordi ungen sier det eller han erkjenner det, er det som regel bare en bekreftelse på at "slik er det", det må du finne deg i eller "det er nok det beste, lykke til videre".

Og fremdeles er det noen som piper om likestilling???

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

OK, nå er det vel egentlig bedre å finne senga enn å spy ut generaliserende eder og galle men wtf, en liten spissformulert anekdote på tampen er vel greit? Om kvinner og menn og hvem som er verd noe osv.

Leste i dag om tyrefekteroksen Raton, som nå er død, av alderdom. Oksen har altså spiddet menn til døde, tre i tallet, og skadet ganske mange flere. Og det blir, til alt overmål, omtalt i positive vendinger??!!!??

Jada, jeg skjønner at disse matadorene med egen fri vilje og motivasjon har bedt om oppdraget og dermed risikoen. Men allikevel, det er noe meningsløst med reportasjer som er på grensen til applauderende over en okse som har drept tre og skadet mange menn. I min verden er menn mer verd enn dyr, mulig jeg tar feil men det den type journalistikk og holdninger er umusikalsk i mitt hode. Sannsynligvis så er jeg både tonedøv og synger falskt, who knows. :natti:

(Men ja, jeg vet jeg er på feil sted all den tid kvinner flest heier på dyra og mener at om en mann eller ti går dukken i kampen for å verne om dyra så er det helt greit. Dere personifiserer dyr nest etter egne barn, mannen kommer deretter, med mindre dere finner på å legge deres elsk på torskefileten på Rema 1000 i mellom....)

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Avslutningsvis (for denne dagen) vil jeg slå et slag for lokal trøndersk metal. Denne låta er helt fantastisk, hør og føl bass/trommer og Torbjørn "Thebon" Schei sin fantastiske vokalprestasjon. Respect!!!! (volum er obligatorisk, skru opp!)

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg applauderer gjerne oksen. Sånn uten at jeg personifiserer dyret. Men jeg synes at overskrifter/artikler om det er bortkastet tid og energi. Men innrømmer gladelig at når det vises videoer av tyrefekting, så ser jeg kun på og håper inderlig at tyrefekteren skal bli hardt skadd, få vanvittig vondt, bli skremt fra å noensinne gjøre det igjen - eller omkomme. Darwin - gjør du noe så idiotisk så fortjener du å bli spiddet. *ond Tirkes* Det er litt av samme greia når jeg ser daredevils evt. rednecks holde på med noe som er totalt idiotisk. Setter du deg i en campingstol og lar deg bli ført avgårde med tusentalls heliumballonger og de sprekker og du faller i din død: Good. Neste gang, følg med i naturfagtimen. Har ikke så mye med dyrene å gjøre (ok, litt) som det har med ren og skjær idioti å gjøre.

Tenner du fyrverkeri innendørs og kikker ned i raketten mens lunta er tent, så fortjener du egentlig ikke å beholde synet på venstre øye. Sorry, mate. Det er ikke en menneskerett å overleve, man må ta LITT ansvar for eget liv.

Og jeg MÅ applaudere deg
(akkurat som oksen, så personfisierer jeg deg også skjønner du
:biggrin:
) som så lekent plukka med seg både påskefangst og kvinnefangst på butikken, og samtidig klarte å skrive et lite epos om det svake kvinnekjønn som ikke hadde fått kyllingen sin uten at Alfahannen lot henne.
;)
Jeg hadde også vært sjarmert. Men jeg tror kanskje ikke jeg hadde havnet helt i samme situasjon, det spørs på dagsformen. Jeg er vestlening og høylydt, så det er ikke så mange som går forbi meg i køen uten at jeg lar dem. Men alfahanner liker vi. Spesielt de med stor forbokstav!

...gruffen din er veldig underholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Sniker meg inn her jeg også :)

Og typisk kvinnfolk som jeg er så sier jeg heia oksen!

Og lykke til på påskedate da! Det blir spennende. Jeg hadde ALDRI turt å gjøre det du gjorde men håper jeg hadde vært tøff nok til å sagt ja om noen skulle sjekke meg opp på Meny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mannen har altså sans for god musikk.

Man visste vel det var gode grunner til å instinktivt velge denne boken som 'bok å snike litt i'.

Okser og menn er ofte en gansk surrealistisk kombinasjon i en verden hvor tyrefekting fremstilles som bevis på manndom, kraft og mot.

Når piccadorene har tirret et dyr til randen av det oksen kan tåle.. med påført smerte for å trigge angrepsrefleksene slik at oksen i forsøk på å unnslippe skal angripe.

Hvor kommer så manndommen og motet til syne i denne forstillingen undrer jeg meg. Hadde man snakket om et dyr i sitt rette element, med like muligheter for å kunne unnslippe 'jegeren' så stiller saken seg annerledes.

Men inne på en lukket arena ? Nei, gi meg hjortejakt i vestlandsk natur takk. Der er oddsene likere og dyret pines ikke for å ved det bevise 'manndom', mot og 'styrke'.

Sushi, sushimi og makiruller på menyen ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Back again, passe påskebrun (i ansiktet), noen mil på ski, noen kilometer på beina og faktisk også tre kilometer i bassenget i løpet av påska, god samvittighet. Det er håp om sommerkroppen kjenner jeg men det er tøffe tak igjen.

Thebon (for uinvidde; Thorbjørn Schei - vokalisten i Keep of Kalessin og session sanger i Khonsu (video i post #32) har fått sparken fra bandet. Det er bare trist og synd, han har en stemme flere divisjoner over gitarist Obsidian C som nå skal traktere både sang og gitar. Da gidder ikke jeg hverken kjøpe ny skive eller konsertbilletter med dem. Hadde gledet meg til en Khonsu opptreden også (med Motorpsycho trommis Kenneth on stage as well) men det spørs, Khonsu består strengt tatt av én person og den personen er selvsagt bror til Obsidian C. så her lukter det drama, uvennskap og ikke mer samarbeid.

Så, noen er kanskje nysjerrig på åssen det gikk på påskeaften............

Restauranten jeg foreslo "over bordet" var selvsagt påskestengt, jeg inviterte hjem i stedet, på Gorgonzolas eminente tapas men neida, vi havnet i stedet på et klassisk utested med godt i glasset i stedet for digg på bordet. Hyggelig "date", dama er søt men du verden, en god del år yngre enn meg, ingen barn (i motsetning til denne avlshingsten :sjarmor: ) og på et noe annen plattform enn meg når det kommer til livet, forventninger og planer. Blir neppe noe mer men alltid digg å få bekreftet at jeg fremdeles har "draget" tross alt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Lurer på om skolen hadde flyttet tentamen og om det hadde blitt en nyhetssak på NRK/CNN om det var 30.000 utsolgte billetter til unge gutter som skulle på Metallica/My chemical romance/Linkin Park/Iron Maiden konsert.................... :klo:

Skjønt..jeg lurer vel egentlig ikke på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

TV2 Nå! Fotballkveld og Julie Strømsvåg, i det antrekket.

Himmel&hav jeg er patetisk forelsket, hun er nyyyyydelig. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gorgonzola

Fantastisk! Og helt i tråd med hva vi, som samfunn, egentlig mener; nemlig at unge jenter selvsagt er svært sårbare og lett og betimelig kan ikle seg offerrollen med all mulig integritet. Altså, en haug med snupper har kjøpt en sånn "møte Justin Bieber billett" til drøye tre laken. De får møte idolet men er skuffet. Justin nedverdiget seg knapt til å gjengjelde et "hei", det ble knipset noen bilder og takk for nå. Da står jentene frem på TV(2), til og med mødrene kommer på banen og uttaler at det godt kan være at de nå (sak)søker erstating/kompensasjon for "lureriet". Hallo! Hvor dust er det mulig å bli :klo:

Nei damer jenter, anse sparepengene for "gone", finn andre å dyrke, eventuelt en annen hobby. Ta grep om eget liv, slutt med å legge egen skjebne i andres fang. Ta'rei sammen - rett og slett. Ikke minst i verdens såkalt mest likestilte land :ironi:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...