Gå til innhold

FILMTIPS?


Gjest Chili

Anbefalte innlegg

Gjest Chili

Skal se film ikveld, og aner ikke hva jeg skal se.. Noen som har noen forslag av kvalitet? Spiller ingen rolle om filmen er utgitt på dvd eller ei, jeg ser online (wooops..)! :) Liker veldig godt drama, komedie.. Serier tas også godt imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shallow hall, The truth about love, Littel black book, er morsomme. Taken er en spennende film, det kom nettopp en oppfølger til den, men den første er virkelig anbefalt!

-Mine favorittfilmer :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intouchables.såg eg for noen dager siden.Den MÅ du se om du ikke har sett den før.kjempebra film.Som har både drama og komedie.veldi fin film :) Eneste at den er på fransk.så når du laster ned så er det greit med tekst om du ikke kan fransk da såklart ;)

Anonym poster: 2b5be41fd312ed4e46fcfd983cf44e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chili

Shallow hall, The truth about love, Littel black book, er morsomme. Taken er en spennende film, det kom nettopp en oppfølger til den, men den første er virkelig anbefalt!

-Mine favorittfilmer :icon_lol:

Har sett "Taken", men ikke oppfølgeren! :) Er den god?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chili

intouchables.såg eg for noen dager siden.Den MÅ du se om du ikke har sett den før.kjempebra film.Som har både drama og komedie.veldi fin film :) Eneste at den er på fransk.så når du laster ned så er det greit med tekst om du ikke kan fransk da såklart ;)

Anonym poster: 2b5be41fd312ed4e46fcfd983cf44e99

Takk for tips! :) Har hørt at den skal være meget bra!

Endret av Chili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chili

Shallow hall, The truth about love, Littel black book, er morsomme. Taken er en spennende film, det kom nettopp en oppfølger til den, men den første er virkelig anbefalt!

-Mine favorittfilmer :icon_lol:

Shallow Hal er vittig!

Endret av Chili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett "Taken", men ikke oppfølgeren! :) Er den god?

Nja.. langtfra så bra som den første, er sikkert en bra film, men jeg hadde høyere forventninger til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvilket humør du er i. Jeg skal se Ghost World i kveld, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...