Gå til innhold

Frieri spørsmål.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har et sprøsmål om selve frieriet. Jeg har vært ute å ordnet ring men nå er jeg litt lost. Ringboksen(vet ikke hva det kalles) ble pakket inn og pyntet med et bånd. Er det normalt å gi den slik når man frir eller er det mer normalt å bare ha ringboksen uten noe innpakning? Ble skikkelig usikker på det her, og lurte på hva som er mest vanlig.

Takker for svar :)

Anonym poster: ddae06f8b2d3765db73e751d26744d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er mest vanlig men da jeg ble fridd til var boksen åpen så jeg så ringen..

AnonymBruker
Skrevet

Her finnes det sikkert alle varianter. Noen gir kanskje en innpakket boks, og frir først i det dama åpner selve boksen. Noen holder boksen åpen foran seg når de frir. Noen dropper hele boksen og holder selve ringen når de frir. osv osv osv. Finnes ingen fasit ;) Så det hele kommer vel litt an på hvordan du har planlagt å fri til henne rett og slett :)

Anonym poster: 47f42364c27bb42acbccd735eb605893

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, jeg får se hva jeg velger da. Har ikke bestemt meg helt hvordan enda. Da lar jeg den hvertfall være innpakket inntil videre.

Gjest lisha
Skrevet

Jaja, jeg får se hva jeg velger da. Har ikke bestemt meg helt hvordan enda. Da lar jeg den hvertfall være innpakket inntil videre.

sikkert greit å ha den innepakket til du finner ut hvordan du skal fri ;) så hun ikke kommer over den tidligere enn du har tenkt - og overraskelsen ikke blir noe overraskelse ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Godt poeng, lisha!

Et eller annet sted går en intetanende (?) kvinne rundt og har en kjæreste som prøver å bestemme seg for hvordan han skal fri. Kjenner det pirker borti romantikkgenene mine, hehe :rodmer:

Skrevet

Godt poeng, lisha! Eg ville nok foretrekt at ringen var uten innpakningspapir ved frieri, i eller utan eske.

Helsing forlova utan ring ;)

Og lykke til, ts! Spennande!

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Ville bare oppdatere og si at alt gikk bra, gikk for boks uten innpakning. Takk for svar :)

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer! Da ser vi kanskje din forlovede her inne snart? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...