AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Del Skrevet 8. mars 2013 Alle utenlendinger som kommer til Norge for å leve et nytt og godt liv, og som kommer hit fordi de vil leve som oss nordmenn, er velkommen i mine øyne. Men hva med alle utenlendinger som kommer hit og ikke tilpasser seg? Jeg lurer på om det er vi som tilpasser oss dem? Er det rett da? De kommer hit av fri vilje ... hva gjør de her? Om de ønsker å leve slik de gjør i hjemlandet sitt, kan de ikke bli værende der da? For de andre som kommer til Norge, kommer hit fordi de ønsker å leve mer som oss. Leve fritt og selvstendig! Hører mye rart. Om at de ikke liker grise, fordi de er urene dyr. At de ikke liker hunder, fordi de er urene dyr. At de ikke liker kvinner, fordi de er urene dy---beklager--- Hva kan disse mennesken bidra til samfunnet vårt? Ingenting. De kan bidra til at uviklingen stopper opp og at vi ender opp i steinalderen... Alt det Norge har vært igjennom. Alt det forfedrene våre har kjempet for. Skal det gå tapt fordi VI må tilpasse oss en aggressiv og mannsdominerende rase som bare ser seg selv og sine behov? Nei, nå må Norge våkne opp!!! Nå må det bli slutt på å være dumsnill! Det er på tide å sette krav for å komme til dette landet. Det er på tide å bli respektert! Det er på tide å kreve at de som kommer til Norge kan være en smule takknemlige! Vi er faktisk en av verdens beste land å bo i, men nå vet jeg ikke lenger.... Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 8. mars 2013 #2 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"? Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"? Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg? Ja takk. Anonym poster: 331ff208b767d47834b367491aed0247 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Del Skrevet 8. mars 2013 meh som mann i norge er det ett fett om det er mannelige muslimer som skal sette regler eller kvinnelige feminister. jeg gidder ikke bry meg. Forøvrig har det alltid vært en "mannsdominerende" rase som har gitt menenske framskritt. Det er ikek kvinner som har båret oss fra steinalderen til i dag. Så de kan sikkert bidra en del, vil jeg tro. Men litt håpløst når vi har stae, norske, arrogante feminister på den ene siden, og stae, arrogante, muslimer på den andre. Anonym poster: b8158419b3c0c5d90c079e72b93ced84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Del Skrevet 8. mars 2013 Kvinner har da aldri fått lov til å styre eller gjøre noe som helst ... med føde barn og vaske hus og lage mat, det får vi lov til ... Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"? Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg? Så du liker disse nye landsmennene som ikke tilpasser seg? Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2013 #7 Del Skrevet 8. mars 2013 Her er det en innvandrer som er helt enig med deg. Det beste jeg har lest på lenge: http://www.rights.no/2013/03/ikke-mitt-norge/?fb_action_ids=10152642067470227&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 8. mars 2013 #8 Del Skrevet 8. mars 2013 Så du liker disse nye landsmennene som ikke tilpasser seg? Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d Jeg mener ingenting om dem. Så lenge folk ikke gjør noe som går negativt ut over meg eller andre, så gir jeg egentlig faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 8. mars 2013 #9 Del Skrevet 8. mars 2013 Alle utenlendinger som kommer til Norge for å leve et nytt og godt liv, og som kommer hit fordi de vil leve som oss nordmenn, er velkommen i mine øyne. Men hva med alle utenlendinger som kommer hit og ikke tilpasser seg? Jeg lurer på om det er vi som tilpasser oss dem? Er det rett da? De kommer hit av fri vilje ... hva gjør de her? Om de ønsker å leve slik de gjør i hjemlandet sitt, kan de ikke bli værende der da? For de andre som kommer til Norge, kommer hit fordi de ønsker å leve mer som oss. Leve fritt og selvstendig! Hører mye rart. Om at de ikke liker grise, fordi de er urene dyr. At de ikke liker hunder, fordi de er urene dyr. At de ikke liker kvinner, fordi de er urene dy---beklager--- Hva kan disse mennesken bidra til samfunnet vårt? Ingenting. De kan bidra til at uviklingen stopper opp og at vi ender opp i steinalderen... Alt det Norge har vært igjennom. Alt det forfedrene våre har kjempet for. Skal det gå tapt fordi VI må tilpasse oss en aggressiv og mannsdominerende rase som bare ser seg selv og sine behov? Nei, nå må Norge våkne opp!!! Nå må det bli slutt på å være dumsnill! Det er på tide å sette krav for å komme til dette landet. Det er på tide å bli respektert! Det er på tide å kreve at de som kommer til Norge kan være en smule takknemlige! Vi er faktisk en av verdens beste land å bo i, men nå vet jeg ikke lenger.... Anonym poster: 09337de4fead95010706db77bf95de2d Man må fortjene respekt. Nordmenn er tusseladder. Det er ikke mange utlendinger. Vi har hatt det for konformt og behagelig i for mange år, og er derfor redusert til et naivt og dumsnillt tusseladd-samfunn. Det er klart ingen respekterer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 8. mars 2013 #10 Del Skrevet 8. mars 2013 meh som mann i norge er det ett fett om det er mannelige muslimer som skal sette regler eller kvinnelige feminister. jeg gidder ikke bry meg. Forøvrig har det alltid vært en "mannsdominerende" rase som har gitt menenske framskritt. Det er ikek kvinner som har båret oss fra steinalderen til i dag. Så de kan sikkert bidra en del, vil jeg tro. Men litt håpløst når vi har stae, norske, arrogante feminister på den ene siden, og stae, arrogante, muslimer på den andre. Anonym poster: b8158419b3c0c5d90c079e72b93ced84 Rent teknisk så har de jo det...i sine mager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mars 2013 #11 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"? Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg? ja send dem til svalbard. Er forøvrig enig at de som kommer hit må tilpasse seg oss. og de fleste klarer det ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. mars 2013 #12 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg tenker akkurat det samme når det kommer til norske kolonier i Spania: klimatiser deg, eller kom deg vekk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 8. mars 2013 #13 Del Skrevet 8. mars 2013 ja send dem til svalbard. Er forøvrig enig at de som kommer hit må tilpasse seg oss. og de fleste klarer det ganske bra. Høres litt ut som et idiotisk forslag FrP hadde for en stund tilbake: "send alle narkomane til Nord-Norge!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. mars 2013 #14 Del Skrevet 8. mars 2013 Nekter å tilpasse meg til en del ting her i Norge - gjelder både janteloven, mangel av ambisjoner hos alt for mange, lite fokus på generell kunnskap i norsk samfunn, syting, fagforbund, og en del andre ting. Kall meg gjerne en utlending som nekter å tilpasse. Eller vent - er disse sosialt aksepterte ting å motstå selv om man er en forbaskendes utlending? Eller er det fordi jeg er passe lys i huden og på håret at jeg kan motstå en del normer som er godt aksepterte? Eller er det fordi det ikke er religion men mine helt egne holdninger som ligger i grunn? Og takk, kjære nordmenn at dere lar meg være her. Nå - var det bedre? Føles det godt? Synes man kan i grunn se litt på retorikken man bruker og hvor likt det blir til lignende krav fra de ekstreme religiøse - man må, skal, vær takknemlig, oss vs dem, osv. Hvis man tar dette i grunn, hvor forskjellig er man fra akkurat de man krever respekt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mars 2013 #15 Del Skrevet 8. mars 2013 For meg er innvandrere som ikke kan tilpasse seg like uønsket som generaliserende og fordomsfulle nordmenn. Begge deler bidrar lite til samfunnets beste. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #16 Del Skrevet 9. mars 2013 Mener dere at innvandrerne skal assimileres? Eller tenker dere at innvandrere skal tilpasse seg norsk lov? Førstnevnte sier jeg nei til, sistnevnte sier jeg ja til. Anonym poster: 28f15788ba63026965797698b8bb4973 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #17 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg er for nulltoleranse når det gjelder innvandrere, de kommer faktisk til vårt land så da får de te seg som nordmenn også! Altså ta inn vår kultur, lære seg norsk, få seg en jobb og ikke be om moskeer og tildekking av norske jenter i hytt og pine. Med nulltoleranse mener jeg at dersom en innvandrer gjør noe galt, omså bare stjeler en bugg så skal han UT og gjerne resten av familien også. Nå er det desverre slik at de somregel gjør langt værre ting en å stjele en tyggis så da tror jeg at dersom de viste at "blir jeg tatt så fyker både jeg og hele familien min på hue og rævva ut av deilige Norge" så hadde de nok tenkt seg om to ganger før de begår lovbrudd Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #18 Del Skrevet 9. mars 2013 Mener dere at innvandrerne skal assimileres? Eller tenker dere at innvandrere skal tilpasse seg norsk lov? Førstnevnte sier jeg nei til, sistnevnte sier jeg ja til. Anonym poster: 28f15788ba63026965797698b8bb4973 Ønsker en mellomting. Man må gjerne beholde sine egne religiøse feiringer, men jobb og skole skal gå foran. Man må gjerne snakke sitt eget språk innenfor husets fire vegger, men man skal likevel etterstrebe å kunne snakke norsk skikkelig og man skal helst snakke norsk med hverandre når det er folk til stede som ikke snakker ditt språk. (Det samme gjelder nordmenn som bor i utlandet. Norsk med hverandre hjemme, men om det er andre i nærheten bør du helst snakke så de forstår, selv om du bare snakker til nordmenn.) Man må gjerne droppe å dra i svømmehallen på fritiden, men barna skal ikke tas ut av svømmeundervisningen selv om det ikke strider mot norsk lov. I tilfelle noen nå tenker at dette er en frustrert nordmann som føler seg forbigått av utlendinger: Jeg er inder. Eller nordmann, da, men av indisk herkomst. Anonym poster: f190665113fb2a46a0c3da80d1fbb7ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #19 Del Skrevet 9. mars 2013 Hva med nordmennene som ikke "tilpasser seg"? Skal vi hive ut alle som ikke "oppfører" seg? Dette synes jeg bare er en avsporing på tema, vi er faktisk født og oppvokst her i landet! Våre forfedre har vært Nordmenn og vi har ikke kommet hit for å dra nytte av det norske fok. For VI ER det norske folk og har dermed rett til sosiale tjenester, AAp og andre ting. Og jeg vil påstå mer rett til å ikke oppføre oss i VÅRT land en det innvandrere har. Nå synes jeg såklart ikke det er bra med norske folk som ikke oppfører seg, men jeg ser på innvandrere som er så fulle av forakt for nordmenn samtidig som de snylter av oss som enda verre og de har INGENTING i vårt frodige land å gjøre Jeg ville f.eks aldri dratt til et annet land og forlangt at de skulle ta meg inn, gi meg husrom, elektriske artikkler, hvitevarer og penger. Da ville det vært mitt ansvar å skaffe slikt selv! Aldri ville jeg heller påtvingt folket min kultur ved å kreve bygging av div vestlige kirker og bedehus et eksempel jeg har er at jeg var på elkjøp for å kjøpe meg en liten klokkeradio, forran meg sto en invandrerfamilie og de fikk levert ut flatskjerm , blender, stereoanlegg og andre ting som de absolutt ikke trenger GRATIS FRA DEN NORSKE STAT! Gud hvor det kokte i meg av sinne da som såvidt får nok penger til smør på brødskiva -_____-' Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #20 Del Skrevet 9. mars 2013 Med nulltoleranse mener jeg at dersom en innvandrer gjør noe galt, omså bare stjeler en bugg så skal han UT og gjerne resten av familien også. Nå er det desverre slik at de somregel gjør langt værre ting en å stjele en tyggis så da tror jeg at dersom de viste at "blir jeg tatt så fyker både jeg og hele familien min på hue og rævva ut av deilige Norge" så hadde de nok tenkt seg om to ganger før de begår lovbrudd Anonym poster: a213ca6cd280a1e0620462537b2b5b5a "Som regel" begår de ikke kriminalitet i det hele tatt. I hvert fall ikke verre enn å ligge ti km/t over fartsgrensen, altså ting nordmenn flest også gjør. Innvandrere fra en del land er sterkt overrepresentert på alskens negative statistikker, men "som regel" holder de seg innenfor de lover nordmenn holder seg innenfor. At det skal stilles strenge krav er jeg derimot enig i, men at vi skal kaste ut hele familier fordi en 16-åring stjeler en Cola på butikken eller kjøper en scooter uten plombering tar gjøk til et helt nytt nivå. Innvandrere flest virker langt mer siviliserte enn deg. Og før du kommer drassende med "er jeg verre enn de som dreper og voldtar????": Nei, det er du ikke. Men du er verre enn innvandrere flest. For selv om innvandrere som helhet er overrepresentert, dreper og voldtar de færreste av dem. Det bør stilles strengere krav til innvandrere enn i dag, men vi trenger jo ikke legge bort hodet. Anonym poster: f190665113fb2a46a0c3da80d1fbb7ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå