Gå til innhold

er han utro?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært borte fra hverandre i ca.2uker pga jobb.vi møtes igjen igår.jeg gledet meg veldig når vi fikk tid på kvelden begynte vi å kose å slikt og etter alt klinig skulle vi ha sex.jeg tenkte han har sikkert savnet sex og meg og er sikkert spreng kåt, for han var ganske ivrig med klinig men når han tok av boksa og jeg kjente på penisen hans var den heeeeelt slapp.ingen liv ingenting.jeg ble kjempe skuffet under hele sexen var den"halvdød".det føltes som han kun gjorde det som en oppgave, bare for å sprute ingenting annet.jeg har tenkt mye på det. Spurt han og men han avfeier spørsmålet mitt. Hva kan være grunnen? Liker han ikke meg lenger? Har han fått en annnen der han jobber? Eller er det notmalt å ikke få den stor selvom man vil? Kan de med mere erfaring enn meg svare? Jg ringte han kveld han var ute med vennene sine hørte kvinne latter i bakgrunnen, spurte hva det var han sa det er bare musikk.jeg rlsker hsn virklig men vi har hatt mange krangler i det siste. Kanskje han har en annen?

Anonym poster: 086a56f523c54762e8e56ac3e8b57978

Anonym poster: a1ec04c5ec8ded9ff9bf45605d7545cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si.. Men det er ikke alltid gutter klarer å bli veldig stive. Hvis de er trøtte, fulle, stressa osv. Det er akkurat som at vi jenter ikke alltid blir noe særlig våte heller, selvom vi vil ha sex.

At du hører kvinnelatter tror jeg ikke du skal beskymre deg for. Han må da få ha jentevenner;)

Anonym poster: e7a71b02d1bcd890a898c9c0611283c3

Gjest snoopy_93
Skrevet

Har opplevd tidligere at kjæresten sier han har lyst også er den helt stiv. Det hender faktisk av og til at penis og tanker ikke alltid samarbeider slik at han "psykisk" kan være døds kåt, men at han fysisk ikke viser tegn til det.

Av og til så er det eneste som hjelper på min kjæreste at jeg suger han litt.

Når det er sagt ville jeg snakket med han om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...