Gå til innhold

Misliker du anonyme brukere?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skulle ønske det gikk an å ha en tråd hvor man nevner brukere man misliker og vil at man skal forlate forumet men jeg tror det hadde kunne ødelagt forumet O:

Anonymous poster hash: 03a3d...a32

Mange av trådene som starter opp som en "jeg liker x bruker", ender opp med "jeg liker ikke x bruker fordi atte, om atte", så det har vært en del av de trådene :P

Edit: hvorfor skulle du ønske det var slike tråder egentlig?

Endret av Evans
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av trådene som starter opp som en "jeg liker x bruker", ender opp med "jeg liker ikke x bruker fordi atte, om atte", så det har vært en del av de trådene :P

Edit: hvorfor skulle du ønske det var slike tråder egentlig?

Det hadde hjulpet meg mot frustrasjonen over bruker-e som jeg ikke kommer overrens med. Tror du det er noen slike tråder som du nevnte nå? For da er jeg nysgjerrig på hvem som er nevnt

Skrevet (endret)

Det hadde hjulpet meg mot frustrasjonen over bruker-e som jeg ikke kommer overrens med. Tror du det er noen slike tråder som du nevnte nå? For da er jeg nysgjerrig på hvem som er nevnt

Hvis du føler frustrasjon over enkelte brukere er det vel bedre å sette de på ignorer-lista di? Da slipper du å se innleggene deres, og ikke svare på deres innlegg. Oppfører de seg etter din mening helt forferdelig kan du sende de melding og si i fra, om det ikke er grovt nok til å rapportere? Ser ikke at det skal være behov for å henge ut enkelte brukere selv om man kan bli frustrert til tider.

Tror disse trådene blir ganske så fort ryddet, så de er nok rene nå :)

Endret av Evans
Skrevet

Jeg ville aldri startet en da jeg vet andre ville blitt nevnt og såret, så får bli i drømmene mine :)

Skrevet

Helt automatisk, uten å lese innlegget? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Nei, det er andre brukere enn anonym jeg synes er verst her inne.

• Liker 1
Skrevet

Helt automatisk, uten å lese innlegget? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Jeg misliker ikke anonyme brukere per se, men jeg misliker AB-ordningen.

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg synes det vitner om feighet i de tilfellene der de slenger dritt, så ja -- akkurat det misliker jeg.

Skrevet

Misliker ikke automatisk noen. Er mer opptatt av hva det skrives om.

Skrevet

Jeg misliker ikke anonyme brukere per se, men jeg misliker AB-ordningen.

Hvorfor det?

Dersom man ser bort ifra at mange bruker det til å trolle så ser jeg ingen problemer med det. Det er jo hva man skriver som betyr noe, ikke hvem eller hvilket kallenavn som skriver det.

Anonymous poster hash: 9fb02...4cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...