AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 For to måneder siden. Han hadde en kjæreste, og hun ble så misunnelig/mistenkelig på vårt tette bånd at hun ba ham bryte kontakt med meg. I dag har jeg hatt en særdeles tung dag, og jeg sendte ham derfor en liten melding. Fikk til svar at jeg fikk forhøre meg med noen andre. Eneste kontakten vi har hatt de siste månedene. Jeg kan vel kanskje ikke forvente at han skal stille opp for meg, men jeg har ingen å gå til nå. Han var min nærmeste. Skulle ønske bestevenner vokste på trær... Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637
Gjest Nils-Per Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Det her var litt som å lese den andre siden av denne tråden: http://forum.kvinneg...howtopic=728145
JeanMan Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Huff da, forstår at det er tungt. Men når man er i ett forhold så burde man ta hensyn til partners følelser. Jeg syns du skal få deg en hobby som du trives med, da har du mulighet til å være sosial med andre og kanskje du får deg noen nye venner. Det er viktig å ikke sitte for mye å tenke på det du sliter med. 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Så kjipt! Du må trøste deg med at din eks-bestevenn mest sannsynlig har det flott med dama si! Prøv å unn ham det beste: å bære på agressjon og skuffelse er ikke bra. Og hvis han ikke har det bra (sjalusi er ofte veldig ødeleggende) så kan det hende de slår opp, da kan du og vennen finne hverandre igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Huff da, forstår at det er tungt. Men når man er i ett forhold så burde man ta hensyn til partners følelser. Jeg syns du skal få deg en hobby som du trives med, da har du mulighet til å være sosial med andre og kanskje du får deg noen nye venner. Det er viktig å ikke sitte for mye å tenke på det du sliter med. Takk for svar:) Ja, jeg forstår hans beslutning og har akseptert den... tror jeg. Jeg driver på med en del og det er sjelden jeg sitter inne for meg selv absolutt hele dagen, men jeg synes det er vanskelig å knytte nære bånd til noen nye mennesker. Joda, jeg kan prate med dem om været og nyheter, men den kjemien og tilliten virker aldri å være til stedet. Problemer har bare ballet seg på den siste måneden og når jeg ikke har han eller noen å snakke med, kommer jeg til slike "bristepunkter", som i dag, hvor jeg føler det bare hadde vært såå deilig å fortelle ham alt og at han forstod meg. Så kjipt! Du må trøste deg med at din eks-bestevenn mest sannsynlig har det flott med dama si! Prøv å unn ham det beste: å bære på agressjon og skuffelse er ikke bra. Og hvis han ikke har det bra (sjalusi er ofte veldig ødeleggende) så kan det hende de slår opp, da kan du og vennen finne hverandre igjen. De har et veldig godt forhold og jeg er glad på hans vegne:) De var sammen lenge før jeg kom inn i bildet, så jeg forstår at han velger bort meg. Det er kanskje en liten trøst at han har det bra. Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Huff da, forstår at det er tungt. Men når man er i ett forhold så burde man ta hensyn til partners følelser. Jeg syns du skal få deg en hobby som du trives med, da har du mulighet til å være sosial med andre og kanskje du får deg noen nye venner. Det er viktig å ikke sitte for mye å tenke på det du sliter med. ÆRLIG TALT. Man er faktisk en bedriten kjæreste om man lar seg så drive av sin sjalusi at man nekter sin kjæreste å treffe sin BESTE VENN som man har kjent mye lengre. Jeg syns han skulle tatt hardt mot hardt og holdt på det vennskapet. Om hun dama ikke tålte det så fikk heller hun stikke. Hun må da tåle at han har kvinnelige venner. 14
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Takk for svar:) Ja, jeg forstår hans beslutning og har akseptert den... tror jeg. Jeg driver på med en del og det er sjelden jeg sitter inne for meg selv absolutt hele dagen, men jeg synes det er vanskelig å knytte nære bånd til noen nye mennesker. Joda, jeg kan prate med dem om været og nyheter, men den kjemien og tilliten virker aldri å være til stedet. Problemer har bare ballet seg på den siste måneden og når jeg ikke har han eller noen å snakke med, kommer jeg til slike "bristepunkter", som i dag, hvor jeg føler det bare hadde vært såå deilig å fortelle ham alt og at han forstod meg. De har et veldig godt forhold og jeg er glad på hans vegne:) De var sammen lenge før jeg kom inn i bildet, så jeg forstår at han velger bort meg. Det er kanskje en liten trøst at han har det bra. Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 GODT? Det kan de umulig ha når hun nekter han å treffe sine kvinnelige venner. Hun må jo være en sjalu, kontrollerende kjerring. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 GODT? Det kan de umulig ha når hun nekter han å treffe sine kvinnelige venner. Hun må jo være en sjalu, kontrollerende kjerring. Nå er det ikke så veldig relevant, men det ble litt flørting eller "vennlig dirty talk" mellom oss, slik jeg gjør med de fleste guttevennene mine, så jeg forstår jo at hun reagerte slik hun gjorde. ts Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 2
Steinar40 Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Helt normalt at dette skjer. Og derfor er det bare helt idiotisk at jenter og gutter er "bestevenner". 4
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Nå er det ikke så veldig relevant, men det ble litt flørting eller "vennlig dirty talk" mellom oss, slik jeg gjør med de fleste guttevennene mine, så jeg forstår jo at hun reagerte slik hun gjorde. ts Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 men så kan dere bare slutte å dirtytalke da. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 Helt normalt at dette skjer. Og derfor er det bare helt idiotisk at jenter og gutter er "bestevenner". Ja det fins dessverre for mange eiesyke, sjalu, bitchye partnere. 2
Steinar40 Skrevet 7. mars 2013 #12 Skrevet 7. mars 2013 Ja det fins dessverre for mange eiesyke, sjalu, bitchye partnere. Ja, de fleste er faktisk helt normale sånn sett. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Ja, de fleste er faktisk helt normale sånn sett. Er bedre at han er åpen om å ha kvinnelige venner enn at han sniker seg rundt og treffer de i all hemmelighet iallefall. Er ikke rart folk er utro med så mye mistillit ute og går. 2
Steinar40 Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Er bedre at han er åpen om å ha kvinnelige venner enn at han sniker seg rundt og treffer de i all hemmelighet iallefall. Er ikke rart folk er utro med så mye mistillit ute og går. Han skal selvfølgelig ikke snike rundt i det hele tatt. Og hvorfor innbiller du deg at mistillit rettferdiggjør utroskap? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 Nå er det ikke så veldig relevant, men det ble litt flørting eller "vennlig dirty talk" mellom oss, slik jeg gjør med de fleste guttevennene mine, så jeg forstår jo at hun reagerte slik hun gjorde. ts Anonym poster: b84d437e3789234b08697a185fd8d637 Det er svært relevant. Venner driver ikke på slik. Anonym poster: fda3a874de2fc4d51df1c1ec635e4cfd 18
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #16 Skrevet 7. mars 2013 Han skal selvfølgelig ikke snike rundt i det hele tatt. Og hvorfor innbiller du deg at mistillit rettferdiggjør utroskap? rettferdiggjør ikke. Jeg bare sier at det ikke er rart. Man trenger ikke snike seg rundt om man ikke har restriksjoner for hvem man får være venner med eller ikke 1
Steinar40 Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 rettferdiggjør ikke. Jeg bare sier at det ikke er rart. Man trenger ikke snike seg rundt om man ikke har restriksjoner for hvem man får være venner med eller ikke Man skal ikke snike rundt uansett. Og det finnes ingen unnskyldning for utroskap. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Man skal ikke snike rundt uansett. Og det finnes ingen unnskyldning for utroskap. Er ingen unnskyldning, men gjerne en forklaring. Og man vil snike rundt om man blir nektet ting, for ting blir alltid mer gøy når det ikke er lov... 1
Steinar40 Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 Er ingen unnskyldning, men gjerne en forklaring. Og man vil snike rundt om man blir nektet ting, for ting blir alltid mer gøy når det ikke er lov... Ja, jeg tviler ikke ett sekund på at folk er psyko nok til å mene det. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 Ja, jeg tviler ikke ett sekund på at folk er psyko nok til å mene det. alle mener det. Barn mener det ihverfall. Er det ikke lov å ta kjeks i skapet, så er det veldig spennende å snike til seg når mamma ikke ser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå