Gå til innhold

Er alle psykotiske eller?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd med verden? Jeg tok meg en tur ut i dag og jeg ble sjokkert over hva jeg så. Jeg så hundrevis, kanskje tusenvis av mennesker som gikk og snakket med seg selv, mens de alle holdt den ene hånda si på kinnet sitt. Hadde de tannverk kanskje?

Alle gikk og pratet med seg selv, barn, voksne, selv gamle, men det er har jeg vært vant med og da, men ikke at unge og spreke mennesker flyr rundt som noen tullinger og prater med seg selv og ser ut som de har tannverk.

Hva har skjedd? Det var da ikke sånn før. Så vel en eller annen tulling her og der da også selvsagt, men ikke bare det, de fleste var jo oppegående og friske. Nå gjelder det jo alle jo.

Tror jeg flytter tilbake til hytta mi ut i granskogen nå for der er det ikke gale folk i hvertfall.

Anonym poster: 298cda0c2a922438d219c2814d36c9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*vinker*

Skrevet

Ja. ALLE sammen :sjokk:

AnonymBruker
Skrevet

De har fått mobiltelefoner.

Anonym poster: b388b6e42b184ac63628b6682f03bf65

AnonymBruker
Skrevet

Plager det deg at noen fremmede snakker i telefon? Hvorfor?

Anonym poster: 6ce3c7a022f3fd6227b0e8a9de7e95a3

AnonymBruker
Skrevet

Har lagt merke til det samme som deg TS. Men hvis de ikke holder seg på kinnet, så henger det ledninger fra hodet deres! Går dem på strøm kanskje? Dør dem hvis noen napper ut ledningene? Ser tåpelig ut.

Anonym poster: 2c32442edf96a032778a52b1f11cd423

Gjest Violetta
Skrevet

Dersom det er noe rart med alle andre så er det kanskje deg det er noe galt med?

Skrevet

Sikker på at du husker hvor du gjorde av Deloreanen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...