Gå til innhold

Er velutstyrte menn oftere drittsekker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bandit

Jeg har aldri brydd meg om hva menn sier om damer de har hatt sex med. Jeg vil tro det er nokså vanlig å prate om det, i vært fall hos de yngre. Hører stadig kommentarer fra menn i mellom "Var hun bra da?" ect.

Det er faktisk vanlig at kvinner prater om slikt inni mellom. Er litt typisk jente prat det der. Er vel egentlig det det går i. Sminke, klær, menn og sex.

Joda, vi spør da hverandre om det var bra eller ikke, men da blir det bare et kjapt "ja", eller "nei". Ikke utbrodering av detaljer, for å si det slik. Som du sier, det er en typisk jentegreie det der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du selvtilliten til menn sitter i penis, så bommer du stort.

Den burde ikke gjøre det, men for mange er det sånn. Det er bare å se på penistrådene her på forumet, så ser du at det er en del menn som er rimelig opphengt i dette. Og sånn er det gjerne i virkeligheten også, alle menn jeg har møtt som har mindre pikk er fryktelig klar over det selv, og prøver å kompensere ved å late som om de ikke bryr seg.

Anonym poster: 8706c6c90d208aa42366a0a0083d43df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Den burde ikke gjøre det, men for mange er det sånn. Det er bare å se på penistrådene her på forumet, så ser du at det er en del menn som er rimelig opphengt i dette. Og sånn er det gjerne i virkeligheten også, alle menn jeg har møtt som har mindre pikk er fryktelig klar over det selv, og prøver å kompensere ved å late som om de ikke bryr seg.

Anonym poster: 8706c6c90d208aa42366a0a0083d43df

Menn er opptatt av penisstørrelser, fordi vi vet at enkelte kvinner er det. Det å bli avvist på grunn av manglende størrelse er for mange menn det ultimate skrekkscenario. Derfor skryter noen menn på seg noen ekstra cm. Derfor oppstår gjerne prestasjonsangst og lignende. Men dette er jo i en seksuell setting. Møter man kvinner er det mange andre faktorer som spiller inn også. Det ligger selvtillit i det å vite hvordan man vet å oppføre seg, tolker signaler, sosial intelligens, hvordan man konverserer, eget utseende, om man synes mulig partner er mye penere enn seg selv, hvordan man faktisk liker seg selv, hvordan man føler seg vellykket sånn ellers i livet. Og mange, mange fler. Føler en mann seg klønete på en eller flere av disse arenaene, dropper gjerne selvtilliten. Opplevelser i fortiden er også i veldig stor grad med på å styre selvtilliten. Derfor blir det feil å si at selvtilliten til en mann ligger i penis. For noen er det dessverre blitt slik, men de fleste menn finner selvtilliten helt andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den burde ikke gjøre det, men for mange er det sånn. Det er bare å se på penistrådene her på forumet, så ser du at det er en del menn som er rimelig opphengt i dette. Og sånn er det gjerne i virkeligheten også, alle menn jeg har møtt som har mindre pikk er fryktelig klar over det selv, og prøver å kompensere ved å late som om de ikke bryr seg.

Anonym poster: 8706c6c90d208aa42366a0a0083d43df

De prøver å kompensere ved å late som at de ikke bryr seg? Det er ikke å kompensere... Det er å innse at man har en kropp man ikke syns er perfekt, men at man greier å leve med det... Det er sånn alle burde gjøre, når du er misfornøyd med kroppen sin, for det er sen veien man må gå om man skal bli fornøyd... Hadde de stappa pikken full av silikon, for å få den større, hadde det vært "å prøve å kompensere"

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...