Gå til innhold

Hva har skjedd med KG? (trolling og bitterhet)

Fremhevede innlegg

Gjest Vevila
Skrevet

Har vært på KG i flere år nå med forskjellige brukere opp igjennom, og har bitt meg merke i hvor mye dårligere miljø det har blitt særlig det siste året. Tar meg selv i å vegre meg fra å skrive innlegg, og tolker alle svar i verste mening ettersom det ikke er til å unngå at flere idioter svarer i samme tråd. Tidligere var diskusjonen mer saklige, med langt færre personangrep og tråder som var laget bare for å provosere. Det er nesten som det går sport i å trekke ned andre. Hvordan føler dere andre utviklingen har vært de senere årene? Er det bare jeg som havner i feil tråder? :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker også dette og som ny bruker er jeg litt sjokkert, har vært vant til mindre forum med god tone så å komme inn hit har gjort at jeg har måtte blidt mer hardhudet pga den serdeles dårlige måten enkelte snakker til folk på. Trist at det skal være slik....

Anonym poster: 2ce4b2b712f2e6d562e98783c3ac82cd

• Liker 5
Skrevet

Helt enig. Jeg får nesten alltid slengt dritt etter jeg hvis jeg våger meg til å svare i en tråd, nesten så jeg ikke tør lenger. Det har jeg også nevnt i tråder hvor jeg har blitt utskjelt.

• Liker 5
Skrevet

helt enig, går ikke an å svare med egne meninger her lenger nå før horden samler seg for lage bråk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syntes folk har blitt så hårsåre at det er lattelig + at man kan jo snart ikke skrive noe hvis man ikke har barn fra før.

Syntes også det er tragisk at det nærmest har blitt trynefaktor på hvilken innlegg som slettes

Anonym poster: e9f900a04eb17750d2d6b8a229bfcbc9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt sjokkert over hvordan folk er blitt jeg. Så frekk og ufin at det er en stor skam, flaut å lese hvordan noen svarer her inne. Et helt vanlig og uskyldig spørsmål/innlegg utvikler seg til rene hat seanser, hjelpes meg. Merkelig at det er lov å svare så stygt og å kalle folk både horer og det som verre er, rart at ingen stopper det. Jeg tør ikke å spørre om noe her inne, gidder ikke å bli mobbet og hetset av ukjente mennesker på nett.

Anonym poster: 36e37cb2185758dd160b606ff9549ec0

• Liker 8
Gjest Gunfreak
Skrevet

Helt enig. Jeg får nesten alltid slengt dritt etter jeg hvis jeg våger meg til å svare i en tråd, nesten så jeg ikke tør lenger. Det har jeg også nevnt i tråder hvor jeg har blitt utskjelt.

Du er sikkelig teit, og langbein er en dum karakter, donald er mye kulere :danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkelig teit, og langbein er en dum karakter, donald er mye kulere :danse:

Javel. Morsomt.

Enig ts.

Anonym poster: ae45f00ffa739be0df198cee1ae82a35

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjære, Gunfreak, kan du vennligst begrense "morsomhetene" dine til snikksnakk-tråder? Ikke så gøy å lese alle disse tullete svarene dine i tråder hvor det ikke er passelig. Takk.

Anonym poster: c6ecbc23b23fb20f3a6d9023417de6c2

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Kjære, Gunfreak, kan du vennligst begrense "morsomhetene" dine til snikksnakk-tråder? Ikke så gøy å lese alle disse tullete svarene dine i tråder hvor det ikke er passelig. Takk.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Insinuerer du at jeg er bitter fordi jeg ber en bruker om å slutte å tulle? Det er faktisk litt frekt, og også litt kjedelig for andre å lese slike tullete svar. En er ikke bitter om en påpeker noe. :)

• Liker 12
Skrevet

Jeg har vært her i... Hmm... Rundt 7 år, tror jeg.

Disse greiene her går litt i bølger, men det virker som at forumet har en mye yngre brukerbase nå, så da er det kanskje naturlig at det blir mer overfølsomhet, og folk som lett blir snurte, mtp tennåringsangst osv.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Synes det alltid har vært slik, vært her i 5 år.

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Denne tråden er akurrat slike tråder som trenger mine "morsomheter" finnes jo 4-5 av dem bare de siste månedene hvor folk klager, disse trådene trenger morsomheter mer enn noe annet.

• Liker 4
Skrevet

helt enig, går ikke an å svare med egne meninger her lenger nå før horden samler seg for lage bråk.

Ikke? Jeg svarer med egne meninger støtt og stadig. Det ER lov å ikke ta ting personlig, selv om det er ment aldri så mye som angrep.

Skrevet

Har lagt merke til at mange her inne er frekke, men jeg har også lagt merke til at mange er veldig hårsåre. Noen tåler ikke å få et ærlig svar på spørsmålene de stiller hvis svaret er noe annet enn det de vil ha. Men enkelte burde roe seg ned noen hakk når det kommer til frekke kommentarer og personangrep. Har bare vært her inne siden fjorsommer så vet ikke hvordan det var før.

• Liker 4
Gjest Bandit
Skrevet

Når KG presser ut brukerne som faktisk har noe å bidra med her inne, gjør de det jo vanskelig for seg selv.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her en halv evighet og for meg virker det som det som bare var tendenser dann og vann før nå nærmest har blitt normalen. I gamle dager hadde vi lange diskusjoner om spaghettidamen som det faktisk var mulig å få med administratorene på, men nå roper vi høyt etter saklige og gode artikler og blir ignorert. Så jeg vil si at omtrent da KG begynte å reklamere og admin sluttet å bry seg, så ble vi oversvømt av nevrotiske fjortiser og troll.

Anonym poster: 59da652e347ec42033e2bab96ea69f24

• Liker 9
Skrevet

Helt enig.

Og så syntes jeg at det er altfor mange som sporer helt av i diskusjoner og temaet blir helt off-topic.

Syntes det er iblant ubehaglig å diskutere her, selv om det er på internett og anonymt. Føler ikke for at det er personangrep, men vanskelig å ta debatten seriøst når enkelte brukere kommer med kommentarer som overhodet ikke har noe med saken å gjøre.

Blir litt sånn her :bond: iblant når jeg diskuterer med folk, helt oppgitt! haha

• Liker 6
Skrevet

Igjen; disse brukerne velger selv å forlate siden. Jeg har full forståelse for at man blir lei, gir opp å diskutere seriøst og alt det der. Jeg er heller ikke enig med at det skal være denne utstrakte bruken av gjester, AB-er og hva har du som spyr ut hva som helst når som helst.

Men; ingen tvinger noen til å forlate siden. Det ER lov å ignorere innlegg, brukere m.m.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...