Gå til innhold

Utflod på penisen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et flaut spørsmål. Jeg kan ikke gjøre stort med det, så lenge det ikke gjelder meg. Min samboer har et lite problem, han får en del gjennomsiktig utflod. Tror ikke det bare er ved ereksjon, da han flere ganger har kommet hjem fra jobb med størknet utflod under forhuden. Det er såpass mye nå at om jeg skal suge han ber jeg han gå å vaske seg først, noe som så klart tar bort all lyst og spenning. Men det er rett og slett ekkelt! Det kommer små størknede klumper under forhuden, som fester seg der om du tar den litt ned..

Jeg har testet meg for klamydia to ganger og de var begge negative. Jeg har ikke noen spesiell mye utflod, annet enn under el og mens. Det lukter heller ikke noe spesielt av utfloden hans..

Er dette normalt? Hva kan det være?

Anonym poster: c7c87fa678dc8b123a9627f880ff3b6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DU har testet deg? Men det er jo han som har problemet som må gå til legen, ikke du (ikke bare deg hvertfall). Det du beskriver høres ut som kukost? Er du sikker på at det kommer ut av urinrøret?

Anonym poster: ab40b8b1d631d4618ad3d33f400832c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DU har testet deg? Men det er jo han som har problemet som må gå til legen, ikke du (ikke bare deg hvertfall). Det du beskriver høres ut som kukost? Er du sikker på at det kommer ut av urinrøret?

Ettersom han tydeligvis ikke forstår at det er noe problemer nekter han også å gå til legen. Han er en hyppig vasker, om det sier noe. Bruker vanlig såpe og dusjer hver dag/annen hver dag. Ja, det er ihvertfall under utfloden. Gjennomsiktig utflod, men får litt farge når det stivner. (Er vel normalt, når det kommer i kontakt med luft?)

Anonym poster: 30b21915bdaa01f421a6a4890716e6fc

Gjest Naria
Skrevet

Hvis han vasker underlivet annenhver dag er det ikke noe rart at det kommer kukost.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom han tydeligvis ikke forstår at det er noe problemer nekter han også å gå til legen. Han er en hyppig vasker, om det sier noe. Bruker vanlig såpe og dusjer hver dag/annen hver dag. Ja, det er ihvertfall under utfloden. Gjennomsiktig utflod, men får litt farge når det stivner. (Er vel normalt, når det kommer i kontakt med luft?)

Anonym poster: 30b21915bdaa01f421a6a4890716e6fc

Hvis det faktisk er utflod og ikke kukost så må han jo komme seg til legen. Menn skal ikke ha utflod. Fant den her linken, kanskje du får noen svar der? http://www.onlinelege.no/temaer-om-helse/utflod-hos-menn.html

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde vaske seg daglig, men ikke bruke vanlig såpe under forhuden. Enten kun vann, eller intimsåpe der. Kukost er ikke uvanlig, men det er ekkelt, akkurat som kvinners utflod.

Anonym poster: b4e13cfd1cc0d32007df012f00ae10be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...