pressplay Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Er det noen som har forslag til reisemål i sommerferien for en singel mann som har passert 30? Problemet med å være singel i 30årene er at kompiser som regel har kjæreste eller familie, så det er ikke bare å tromme sammen en gjeng og reise. Hvor ville du ha reist om du var singel, i tredveårene og skulle prøvd å lokke med deg en kompis eller 2?
Ella1981 Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Hva slags ferie er du ute etter da? Er det strandliv og luksus eller er det backpacker-livet?jeg var i Ncaragua med ei venninne for noen år siden, og vi konkluderte med at ALLE gutter burde dra dit. Gud, for noen nydelige og vakre jenter!
Alina X Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Skal du ha strandliv, sol og heite damer burde du se mot sør amerika og land som feks Brazil.
pressplay Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2013 Hva slags ferie er du ute etter da? Er det strandliv og luksus eller er det backpacker-livet?jeg var i Ncaragua med ei venninne for noen år siden, og vi konkluderte med at ALLE gutter burde dra dit. Gud, for noen nydelige og vakre jenter! Hva gjorde dere i Nicaragua da?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Øst Europa, Riga er bra om du har lyst å knulle. Reiser ofte dit, men er bare 2-4 dager i slengen. Anonym poster: 101de36e4bea3a458b65a806cdc3e9b9 1
Ella1981 Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Hva gjorde dere i Nicaragua da? Vi reiste rundt som backpackere, så vi fikk med oss både natur, apekatter, båtliv, strandliv og surfing. I Nicaragua har du det meste egentlig. For natur, vulkan og opplevelser anbefaler jeg Isla de Ometepe (øy). Vil du innom en gammel og veldig sjarmerende by bør du besøk Granada. Vi var også innom byen Leon men likte granada bedre. Strand/surfing: Dra til San Juan del sur. fantastsisk sted! Og så kan du jo dra over til den karibiske siden da, om du ønsker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå