AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg tenkte å kanskje dra på et Vipassana-kurs så snart det lar seg gjøre, ettersom jeg er på et så lavt nivå psykisk nå at jeg ikke aner hva annet jeg kan gjøre. Jeg nekter å ta imot medikamenter og lignende, og psykoterapi og innleggelser gir meg ingenting, om ikke forverring av egen tilstand. Har en liten 'grunnmur' av filosofi og refleksjoner som jeg vil bygge videre på, men psyken ødelegger veldig, derfor tenkte jeg at ti dager i fullstendig isolasjon kunne være nyttig, både på godt og vondt. Men ettersom de ikke holder kurs i Norge må jeg til Sverige (evt Danmark?) og jeg vet ikke helt om jeg har noen å gå med. Kanskje kunne jeg fått med en venninne, men jeg tviler vel egentlig; ti dager med meditasjon er ikke akkurat noe for alle... Jeg er også under 18, kan jeg da fremdeles dra på 'voksenkursene'? For de som ikke vet hva det er men synes det høres spennende ut; http://www.no.dhamma.org/ Om noen har vært på et slikt kurs eller vet noe om det, bare å si fra, jeg vil gjerne høre deres synspunkter. Anonym poster: 6e6dc53863e75858241f3131053de9c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå