Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har besøkt Los Angeles, nærmere bestemt Hollywood?

Jeg har utrolig lyst å oppleve Hollywood i en måned eller to, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Hvor kan jeg i så fall bo uten å være millionær?

Noen som har vært der og som kan dele noen erfaringer?

Anonym poster: d4678d72e578e6aff49fef4cf094657e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har besøkt Los Angeles, nærmere bestemt Hollywood?

Jeg har utrolig lyst å oppleve Hollywood i en måned eller to, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.

Hvor kan jeg i så fall bo uten å være millionær?

Noen som har vært der og som kan dele noen erfaringer?

Jeg og en kompis dro til LA, vi bestilte flybilletter som kosta rundt 6000 tur retur, og da vi kom frem til LA sjekket vi inn på BILLIGE overnattinger, vi skulle jo bare sove der uansett. På dagtid leide vi bil og cruiset opp og ned veien, the hills og alt mulig, besøkte den store baren som hr eget program på MAX, husker aldri hva den heter, spiste god mat ute, speidet etter kjendiser, festet godt. Det trenger ikke å bli dyrt om en ikke er pirkete på overnattinge, sm sagt så sov vi bare der :)

Vi var der 14 dager, betalte 11 dollar for et billig motell, har navnet et sted om det er interessant. Var hverken massemordere eller kakkerlakker der ;)

Anonym poster: a3b3f94f07053be334c1c37df64979a1

Skrevet

Vi bodde på Sofitel i Beverly Hills (Ikke svindyrt, men ikke av billigste sort heller).. Selve LA, Hollywood og Beverly Hills har i grunnen ikke så forferdelig mye å by på.. veldig greit for en uke.. men skulle jeg vært der lenger tror jeg jeg ville satset på å bodd like ved Santa Monica Beach evt Venice Beach. Er litt mer å finn på i de områdene der. Beverly Hills er liksom bare shopping. Og selve Hollywood blir man nok mett av på noen dager.

Rollerblading på Santa Monica beach er forresten et must :D Venice beach også.. tror jeg kunne gått frem og tilbake dag ut og dag inn å sett på alle freakene der.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bodde på The hollywood hotel, hollywood tror jeg det het. Veldig bra hotell med god frokost samtidig som det ikke var blant de dyreste.

Hvis du reiser vil jeg anbefale at du får med deg innspilling av et tv-show. Billettene er gratis på tv-tickets.com og det er en skikkelig bra opplevelse. :)

Anonym poster: 0551c3bf42292eda4dd3b34c0e0bebad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kompis dro til LA, vi bestilte flybilletter som kosta rundt 6000 tur retur, og da vi kom frem til LA sjekket vi inn på BILLIGE overnattinger, vi skulle jo bare sove der uansett. På dagtid leide vi bil og cruiset opp og ned veien, the hills og alt mulig, besøkte den store baren som hr eget program på MAX, husker aldri hva den heter, spiste god mat ute, speidet etter kjendiser, festet godt. Det trenger ikke å bli dyrt om en ikke er pirkete på overnattinge, sm sagt så sov vi bare der :)

Vi var der 14 dager, betalte 11 dollar for et billig motell, har navnet et sted om det er interessant. Var hverken massemordere eller kakkerlakker der ;)

Anonym poster: a3b3f94f07053be334c1c37df64979a1

Høres sinnssykt kult ut!

Hvor mye ble det sluttsummen med leie av bil og hele pakken, og hvor lenge var oppholdet deres?

Husker du hvor mye dere betalte per natt på det billige hotellet?

Jeg har også lyst å speide etter noen kjendiser, hehe! Fant dere noen?

Takker for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...