Gå til innhold

Solarium for en nybegynner!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann.

Jeg har bestemt meg for å begynne å ta litt solarium fordi jeg er lei av å være så lys i huden hele tiden. Siden jeg er nybegynner når det kommer til dette med solarium, så trenger jeg litt hjelp fra dere der ute!

Hvor mange ganger i uken er det greit å ta solarium, og hvor mange minutter bør jeg ligge i hver gang? Hvis jeg f.eks skal ligge i 20 minutter, skal jeg ta 10 minutter på magen og 10 minutter på ryggen da?

Hva kan jeg gjøre for å sørge for at jeg ikke får noe særlig skille noen plasser?

Jeg har ikke lyst å bli helt oransje eller knall brun midt på vinteren, jeg har bare lyst å få en litt gyllen farge nå mot sommeren.

Er det greit å bruke scrub og rens mens man tar sol, eller skrubber man bare av fargen da? Jeg pleier å bruke scrub cirka 2 ganger i uken, og rens til ansiktet hver kveld.

Noen som kan hjelpe en nybegynner?

Anonym poster: 376315ddcff6836f5ef43408569fa698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal hvertfall ikke begynne med 20 minutter om du er lys i huden =) Du trenger ikke å snu deg, er jo rør både over og under.

For å ikke få skille må du jo ha på deg minst mulig klær, men vil anbefale å ha på trusa! Masse bakterier i de sengene =P

Hvis du har store pupper burde du ha BH også, eller så strekker huden mellom puppene seg og du blir lettere solbrent!

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å bli mer lei av rynker (og hudkreften om du skulle være så uheldig).

Anonym poster: 194f9739ed2dfb919496376367f4a9ee

• Liker 1
Skrevet

Tror du skal ta det med ro,det er helt greit å være hvit i huden

Om en skal ta sol,så burde en være over 18år,bruke solfaktor og begrense antall minutter en bruke solarium.

Hvorfor ?? Trykk HER

• Liker 1
Gjest chariot
Skrevet

Naturlig hudfarge er best i test :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal beholde trusa på?

Du ligger jo ikke med selve underlivet inntil senga. Det er jo bare rygg, rumpeballene, og bakside lår og legger som er nær senga.

Jeg soler meg naken, og det er ikke noe problem.

Anonym poster: 7bfaabd7b81083dc3a980ef3a921f332

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å stå noen plansjer på solariumene der du kan finne ut hvilken hudtype du har også ser du bare under din hudtype hvor mange minutter du skal starte med og hvor mye du kan øke etter hvert :)

Jeg pleier å sole meg naken, og ta en dusj etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...