Gå til innhold

.....frykt for balsam....


waco

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort en feil..... som jeg vil advare dere på det aller sterkeste.... det er noen år siden nå.... men enda har jeg angst.....

Jeg satt i badekaret sammen med min daværende jente. Hun har så spretten, slank og nydelig kropp....så hver gang hun smiler det lure smilet sitt så ble jeg bestandig som forhekset.... jeg prøvde å late som ingenting...men Lillemann....den vesle rakkern, han sto opp av vannet akkurat som et fyrtårn og gledet seg like mye som meg over lekkerbisken som vi delte bad med.

Som sedvanlig er....begynte vi å knulle.... av en eller anne merkelig grunn fikk jeg lyst til å ta henne analt.... men....det gikk liksom ikke....om det var for tørt eller trangt aner jeg ikke....men det gikk ikke..... som den skarpe gutten jeg trodde jeg var...så grep jeg det første og beste jeg så, en balsamflaske.

Jeg smurte Lillemann med balsam...og da gikk det glatt.... så da vi la oss den kvelden sov vi begge godt....og jeg sov gode behagelig drømmer som jeg alltid gjør når jeg er fornøyd.......

Det var dagen etter marerittet begynte......

Da jeg våknet, oppdaget jeg noe....som kan sammenlignes med en skrekk som er så angstfyllt at jeg enda idag har vanskelighet med å snakke om det.... Lillemann var død! Det flasset og var helt tørr sprukken hud...akkurat som en rosin.... balsam inneholder såpe og derav tørket huden ut...... jeg skreik...jeg grein... hver gang jeg tok forsiktig på Lillemann så flasset det store hudflaker av..... jeg trodde han ville falle av! Aldri har jeg vært så redd.......

Den dagen...hvor jeg lå i fosterstilling og bare grein.....hvorfor i helvete står det ikke advarsel på balsamflasker? Må ikke smøres på tissen! Hvorfor? Jeg hadde tenkt å ringe til Wella for å forklare dem situasjonen..... men lot det være..... senere samme kveld.....ble Lillemann litt bedre....han var blitt tatt godt vare på....av min daværende kjæreste....hun stelte og koste med den....smurte inn fuktighetskrem....og behandlet den som det skulle være en liten fugleunge eller no.... aldri har jeg vært med en så snill og kjærlig jente..... savner henne enda....

Enda idag har jeg ennå ikke brukt balsam..... bare jeg går forbi balsam avdelingen i butikken krymper Lillemann seg.....og jeg løper alltid fort forbi..... tenkte jeg skulle nevne dette som skrekk og advarsel til alle dere gutter der ute....som kunne funnet på å gjort det samme..... tro meg.... angsten er ikke verdt det!

Jeg forteller min historie for å unngå at mine medmennesker opplever den skrekken som ingen mann burde få.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Kjempebra waco!! icon_lol.gif

Det må ha vært en traumatisk opplevelse.

Jeg passer på å gjemme balsamen min heretter. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Salutt for Waco!

Dritbra skrevet.

Jeg synes du skal kontakte Wella, jeg. Slike ting bør balsamprodusenter ta på alvor! Nemlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Deler er slettet

-Hørt den før på VGs debattsider..[

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-04 19:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym, dette er min tekst.

Dette er MIN opplevelse!

OK?1212[ Dette Innlegg er endret av: waco den 2002-06-04 19:49 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarselen er lagret i hukommelsen.... takk for tipset Waco

Skjønner at det var en skrekkfull opplevelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Dette er bare en gammel vandrehistorie, jeg har lest den flere steder før.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nå, Waco - passe språket sitt.

Tusenfryd - moderatorvikar for Hege 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-06-04 19:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er blid igjen nå milla, jeg skjønte at det bare var misunnelsejaget ditt som tok overhånd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Waco, du som er så opptatt av at vi alle skal ta ansvar for oss selv.

Tross alt; er det ikke godt å kunne belemre andre med det sånn innimellom?

En anmodning til Wella om å ta ansvar for lemmet ditt hadde jo helt klart vært på sin plass.

Ja, ta for eksempel krokodillemøkk. I det gamle Egypt ble det brukt som prevensjonsmiddel. Vi kan jo levende forestille oss hvilke konsekvenser det hadde, selv den dag i dag.

Jeg for min del synes det er på tide at hønsegjødsel o.l. merkes i klartekst med:

"Ikke for intim bruk"

Sånn bare for å unngå fadeser i framtiden. Man strør jo om seg med advarselstekster på forpakninger sånn ellers. Men at det finnes smutthull: Helt klart!

Nemlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solgløtt

Enig med deg, Waco. Synes det skulle være en tilsvarende advarsel på spraybokser med grønn hårspray, jeg! På en Kiel-tur skulle jeg være morsom mens min kjære sov, og skulle farge kjønnshårene (det var før han begynte å barbere seg!) hans grønne. Jeg lettet på dyna og gikk til angrep med sprayflaska! Han reagerte momentant. Han hylte i smerte og hoppet ut av lugar-køya, pilte ut på badet og vaska'n.

Trenger jeg å si at det ikke ble noe sengekos på den turen? icon_biggrin.gif

Solgløtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Katta;

Som du ser av den selvsentrerte framstillingen det blir av ethvert stort problem for mennesker som har opplevd og virkelig følt Wellas grusomme forsømmelser på kroppen, er sånne ting uvesentlig.

Minor details utelates for at vi alle skal kunne sette oss dypt og medfølende inn i situasjonen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...