AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har de siste ukene blitt ekstremt opptatt av vekt, sunt kosthold og trening. Er normalvektig men ønsker å bli tynnere, da spesielt mage og lår. De siste dagene har jeg spist mindre, hopper over måltider og veier meg flere ganger om dagen. Det eneste jeg tenker på er å bli tynn. Det gnager i hodet mitt hele tiden. Har fått en syk tanke om at jeg ønsker å få anoreksi. Er dette en form for spiseforstyrrelse? Eller begynner jeg å bli gal. Er så bekymret og klarer ikke leve normalt lenger. Anonym poster: 61a6836597fbc738cd107406a2143d11
Gjest Daenerys Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Absolutt ikke normalt, ta tak i dette og snu før det er for sent. Snakk med legen din og fortell om tankene dine, eller fortell en venn/familie. Du er på god vei inn i en vei jeg ikke tror du vil gå.
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Kjære AB, Jeg stenger tråden din nå, og ber deg lese Daenerys innlegg og snakke med noen om de tankene du sliter med rundt mat og kropp. Du kan også få god hjelp ved å ringe støttetelefonen hos "Interessegruppa for Kvinner med Spiseforstyrrelser" (IKS), telefon 22 94 00 10, og snakke med dem. Der sitter det mennesker som har erfaring og kompetanse til å kunne hjelpe deg videre. Med de beste ønsker fra Lille-pus, mod. 1
Fremhevede innlegg