Gå til innhold

Forelsket, men hva nå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 21 år og er forelsket i ei jente. Jeg vet ikke om det er forelskelse, men det kribler i magen hver gang jeg ser/er med henne, jeg begynner å smile bare jeg ser henne eller navnet hennes når hun prater til meg på facebook eller sms. Jeg har liksom en god følelse når jeg er med henne. Vi har flørtet litt i det siste, så det virker gjensidig og jeg tror vi begge har det blikket nå vi ser hverandre inn i øynene. Det blikket man ser de fleste par har, når de ser hverandre inn i øynene. Problemet er egentlig bare at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre for å ta dette videre. En del av meg vi bare kysse henne, men så er det en annen del som mener jeg bør vente, ta ting sakte, vente på flere tegn fra henne etc. Jeg er vanligvis sjenert og jeg er litt sjenert med henne også, men jeg er fortsatt meg selv når ejg er med henne. Med slik som å bare kysse henne er vel noe som skal mye til at jeg tør tror jeg. Så jeg trenger litt tips på hva jeg kan gjøre.

Anonym poster: 77174c771e1fd3a3c129f5fa714963b3

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Spør om hun vil finne på noe, så goer du for kiss da :)

Skrevet

Jepp, ta iniativ! Ikke vent på flere tegn (man er alltid til en viss grad usikker på om interessen er gjensidig), men ikke stress heller.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, ta iniativ! Ikke vent på flere tegn (man er alltid til en viss grad usikker på om interessen er gjensidig), men ikke stress heller.

Veldig enig! Den gyllende middelvei all the way!

Jeg er dessuten, som du sier alltid litt usikker på om han liker meg tilbake. Vi kan jo ikke vite sikkert. Det handler om å prøve seg fram innenfor rimelighetens grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...