Hoppetaujenta Skrevet 29. mai #2462 Skrevet 29. mai Vi har klaget over at det ikke skjer noe der, men den episoden var fryktelig vond. Stakkars alle sammen og han som forlot livet aller mest. 4
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni #2463 Skrevet 11. juni Fryktelig vond også den siste episoden som tar for seg tiden rundt begravelsen. 😢 En fin renselsesepisode hvor en selv også kan kjenne på sorg i eget liv og la det få slippe løs en gang til... Han var slik en fin gutt. Undres på hva slags blytunge tanker han slet med. Jeg er helt sikker på at det hadde kunnet få en annen utgang, men nå ble det ikke slik. 2
Sh999 Skrevet 11. juni #2464 Skrevet 11. juni Enig, jeg gråt meg igjennom hele episoden 😭 Men Robyn, det er noe med henne som er helt off? Hun virker som hun skal være fremstå så overfølsom, men samtidig virker så følelsesløs på en måte? Ansiktet vrenger seg, men det kommer ikke en tåre? Men «tørker» de gjør hun? 5
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #2465 Skrevet 12. juni Ja, det er veldig rart. Tørt som i sahara der, selv om "grimasene" leveres. Jeg tror ikke på henne. 2 3
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juni #2466 Skrevet 15. juni Jeg er på sesong 12 så unngår egentlig å lese her mtp spoiler, men jeg lurer likevel på hvem av guttene som har tatt livet sitt?
Meadow Skrevet 15. juni #2467 Skrevet 15. juni Purple_Pixiedust skrev (26 minutter siden): Jeg er på sesong 12 så unngår egentlig å lese her mtp spoiler, men jeg lurer likevel på hvem av guttene som har tatt livet sitt? Garrison
Purple_Pixiedust Skrevet 15. juni #2468 Skrevet 15. juni Meadow skrev (Akkurat nå): Garrison Å. Så trist. Han virket som en fin fyr. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå