AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg er forvirret. Jeg prøver å tenke tilbake, prøve å tenke hvem jeg en gang var og om jeg alltid har vært slik jeg er nå. Jeg begynte for ca. 2 år tilbake på Mercilon som jeg gikk på ca et halvt år før jeg skiftet til Loette pga. kviser. I disse to årene kan jeg huske mange utbrudd med gråteanfall (bare med kjæresten involvert.. i jobbsammenheng klarer jeg å holde masken), forsterket sjalusi og mer innebygget aggresjon. Noen ganger tror jeg at jeg er slik og har alltid vært slik... men uansett hvor mye jeg snur og vender på det så har situasjonen forverret seg. Jeg prøver å kontrollere meg og ønsker ikke å bli sint på kjæresten for filleting der det ender opp med at jeg er den som gråter hysterisk og han må trøste meg.. Dette går utover han også og jeg tror rett og slett han ikke tør å bli sint på meg eller utfordre meg, men trår til som den som må trøste meg og prøver å forstå hva som er galt eller hva han gjør galt... I grunn er han den perfekte kjæreste men jeg tåler ikke en spøk.. jeg tåler ingen kommentarer der noe kan vris i negativ retning. Uansett hva han sier er det i mine ører noe negativt eller en trussel. Derimot når jeg har hatt utbruddet og min tålmodige kjæreste vil vite hva som er galt får jeg problemer med å forklare meg.. fordi grunnen er jo helt tåpelig ALLTID! Jeg vet at han tar meg ikke seriøst lengre men samtidig at han er svært frustrert over min oppførsel. Er så skuffa fordi jeg brøt sammen i kveld igjen etter å ha greid å være i perlehumør helt siden før helgen... Jeg er ikke deprimert. Jeg er fornøyd med jobben og kjæresten min.. men tror han begynner å tro at noe er feil med han siden jeg stadig gråter og lager en scene. Hva skal jeg gjøre? Er det mulig at jeg faktisk har utviklet en slik idiotisk oppførsel av meg selv eller har pillene spilt inn her? Jeg har prøvd to merker nå... vet ikke om jeg orker å prøve et nytt merke.. nye bivirkninger.... Er så utrolig slitsomt å være meg... jeg føler følelsene raser i meg konstant....... huff.... Anonym poster: 8b0a95c78cfbb6c687753e533f2e2909
blueberries Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Hva med å slutte på p-pillen en periode og bruke annen prevensjon? Om du føler at du har endret deg, så er det hormonene, hvis ikke, så er det sånn du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå