AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg bæsjer på do ca hver tredje dag, men kan gå i 3 dager og føle at jeg må på do. Men når jeg går på do siden det kjennes ut som at jeg driter meg ut, så får jeg ikke til noe fordi det kjennes ut som at noe blokker for i endetarmen? Kan hende det er innbilning eller noe, men kjennes veldig sånn ut. Det er vel ikke noe farlig? Litt plagsomt da. Anonym poster: 5c7c0427db22052ef1a1626f0a90184d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Innvollsorm sikkert. Gå til legen. Anonym poster: fbcf5c8be6ef58c45a827d05ec83a5be
Minya Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Hver tredje dag er alt for sjelden, det er ikke noe rart at du føler du er blokkert, du har helt sikkert forstoppelse. Du skal måtte på do minst en gang daglig for at fordøyelsesystemet skal regnes som i orden og friskt. Ta en tur til legen og forklar hvordan du har det, kanskje du får noe pillegreier du kan ta, evt klyster, eller så må du muligens til kolonoskopi for nøyere utredning.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Hver tredje dag er alt for sjelden, det er ikke noe rart at du føler du er blokkert, du har helt sikkert forstoppelse. Du skal måtte på do minst en gang daglig for at fordøyelsesystemet skal regnes som i orden og friskt. Ta en tur til legen og forklar hvordan du har det, kanskje du får noe pillegreier du kan ta, evt klyster, eller så må du muligens til kolonoskopi for nøyere utredning. Har hatt det sånn nesten hele livet da, men bare i det siste har jeg følt at det har vært blokkert. Har alltid hatt treg mage. Tar laktulose hver dag. Anonym poster: 5c7c0427db22052ef1a1626f0a90184d
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Hei Driter 2 ganger i uka jeg . Det går bra det å .
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Hver tredje dag er alt for sjelden, det er ikke noe rart at du føler du er blokkert, du har helt sikkert forstoppelse. Du skal måtte på do minst en gang daglig for at fordøyelsesystemet skal regnes som i orden og friskt. Jeg går selv på do to ganger i uka, og jeg spiser relativt lite så for meg er det normalt. Legen min har sagt at så lenge jeg kommer meg på do så er det greit. Jeg spiser masse fiber, men likevel, ikke mer enn 2 ganger i uka. Forstoppelse? Nei. Anonym poster: ded6351647cbd9b25ed9bbd046c9efe9
Gjest Sunheart Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Hver tredje dag er alt for sjelden, det er ikke noe rart at du føler du er blokkert, du har helt sikkert forstoppelse. Du skal måtte på do minst en gang daglig for at fordøyelsesystemet skal regnes som i orden og friskt. Ta en tur til legen og forklar hvordan du har det, kanskje du får noe pillegreier du kan ta, evt klyster, eller så må du muligens til kolonoskopi for nøyere utredning. Da må jeg være sykelig som går bare 1-2 ganger i uka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå