Gå til innhold

Burde jeg ta kontakt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På universitetet er det en jeg virkelig liker. Vi har hatt en del forelesninger sammen tidligere så jeg har snakket bittelitt med han men ikke mye ettersom jeg er veldig sjenert. Vi går på samme studiet men siden vi kun skriver oppgave dette semesteret ser jeg ikke noe til ham da vi ikke har noe fast opplegg på skolen.

Hvordan kan jeg ta kontakt med ham da? Jeg har ham som venn på fb men føler det blir feil å snakke med ham der siden jeg nesten ikke har snakket med ham tidligere. Vet heller ikke hva jeg skal si hvis jeg faktisk treffer på ham en dag...

Noen tips til hva jeg bør gjøre? Jeg er så dårlig på slike ting.

Anonym poster: 6ef7b6657f321a67cc6cbeaa6698f1fc

Videoannonse
Annonse
Gjest white tiger
Skrevet

Du kan ikke finne på en unnskyldning til å prate med ham da? F eks spørre om noe praktisk angående oppgaven/forelesningene/universitetet? Ta kontakt på chatten på facebook og når han svarer så kan du jo snakke litt videre.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke finne på en unnskyldning til å prate med ham da? F eks spørre om noe praktisk angående oppgaven/forelesningene/universitetet? Ta kontakt på chatten på facebook og når han svarer så kan du jo snakke litt videre.

Vi har ingen forelesninger nå og skriver heller ikke oppg innenfor samme område så jeg aner ikke hva jeg kan spørre om isåfall...

Anonym poster: 6ef7b6657f321a67cc6cbeaa6698f1fc

Skrevet

Spør hvordan det går med han og oppgaven:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...