AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg sliter med å treffe noen jeg kan se for meg å tilbringe resten av livet med. Jeg er ikke noe festperson så jeg går ikke på fester eller ut på byen. Skulle jeg truffet noen gjennom venner føler jeg at det burde ha skjedd til nå. Jeg er svært sjenert så sliter med bare å ta kontakt med nye folk. Har prøvd meg litt på en dating side på nett uten hell. Noen forslag til hvordan jeg kan treffe drømmemannen? Er redd for å ende opp gammel og alene :S Anonym poster: 11b6b5919c1b3f75c66acb8fc7c19699
Singha Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Prøv litt mer på datingsida? Hva var det som ikke virket?
Gjest .-L-. Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Hva med å begynne på en aktivitet du liker, hvor det er gutter også. Kjekt å ha samme interesser
sta Skrevet 6. mars 2013 #4 Skrevet 6. mars 2013 Datingsider burde jo gi muligheter ihvertfall Skal jo litt til at man treffer på drømmemannen online også, men muligheter er det ihvertfall
SansaStark Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 For meg fungerer det ikke å være på utkikk. Når jeg slapper av og har det bra med livet, det er da de interessante mennene dukker opp. For meg må disse to tingene være på plass: Jeg må ha det bra og mestre hverdagen Jeg må være såpass sosial at jeg faktisk kan treffe menn 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #6 Skrevet 6. mars 2013 Hva med å begynne på en aktivitet du liker, hvor det er gutter også. Kjekt å ha samme interesser Jeg lurer også på hvor man kan møte den rette. Hvilke aktiviter tenker du på -L-? Har du noen forslag? Anonym poster: d90a6086a1ba72dcff744662dbb41a54
Gjest .-L-. Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Jeg lurer også på hvor man kan møte den rette. Hvilke aktiviter tenker du på -L-? Har du noen forslag? Anonym poster: d90a6086a1ba72dcff744662dbb41a54 Beste jeg kan komme på er pardans, eller tur-forening Noe i den duren.
Gjest Freakingawesome Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Nei vettu, jeg aner ikke! Dibs på oppskriften om du finner den :D
super-s Skrevet 6. mars 2013 #9 Skrevet 6. mars 2013 For meg fungerer det ikke å være på utkikk. Når jeg slapper av og har det bra med livet, det er da de interessante mennene dukker opp. For meg må disse to tingene være på plass: Jeg må ha det bra og mestre hverdagen Jeg må være såpass sosial at jeg faktisk kan treffe menn HELT enig!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #10 Skrevet 6. mars 2013 Jeg må ha det bra og mestre hverdagen Jeg må være såpass sosial at jeg faktisk kan treffe menn og når de fortsatt ikke dukker opp? Jeg er ikke TS, men holder på med 3 aktiviteter (1 hobby og 2 sport/idrett), har mange venner og er sosial av meg, drar ikke ut på byen så ofte - kanskje en gang i måneden med venner. Møter ofte nye mennesker men ikke noen jeg har vært betatt av eller noe mer enn kun vennskap, så lurer også på hvor man finner dem Anonym poster: 6f149d1ed5f6a68c044cdf6a09bc7b35
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #11 Skrevet 6. mars 2013 For meg fungerer det ikke å være på utkikk. Når jeg slapper av og har det bra med livet, det er da de interessante mennene dukker opp. For meg må disse to tingene være på plass: Jeg må ha det bra og mestre hverdagen Jeg må være såpass sosial at jeg faktisk kan treffe menn Veldig bra utgangspunkt å ha det bra med seg selv, og vite hva en trenger for å ha det bra. At man er selvstendig og ikke "må" ha en kjæreste eller føle seg mislykket fordi en ikke har kjæreste. Samtidig tror jeg ikke det gjør noe å samtidig være litt på utkikk, bare ikke la det ta overhånd og definere hvorvidt man er lykkelig eller ikke. Anonym poster: 64461096ed6b723988a493c00d356a76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå