AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #1 Skrevet 6. mars 2013 Jeg er en jente på 23 år som i utgangspunktet burde være en frisk og aktiv jente. Jeg spiser normalt og går turer/trener, men er konstant redusert. Jeg er ofte kvalm, uvel, sliten, dårlig i magen, svimmel osv. Blir veldig ofte syk også. Kan sove i uendelig mange timer hvis jeg ikke blir vekket og noen ganger kommer jeg meg rett og slett ikke ut av sengen.. Noen som vet hva det kan komme av? Anonym poster: d9630371e9708101e8bc62227d3cb710
sara-ellis Skrevet 6. mars 2013 #2 Skrevet 6. mars 2013 Jeg dro til legen og fikk bare "jernmangel" til svar og rett ut igjen. Dro til en annen lege og fikk tatt blodprøver hvor det viste seg at det var det og noen andre mangler, men etter å ha fulgt det opp med tilskudd merker jeg ingen forskjell...
Miller Skrevet 6. mars 2013 #3 Skrevet 6. mars 2013 Det kan være mye forskjellig. Symptomer som dette kan du få både om du er fysisk eller psykisk syk. Dra til legen, så får du nok tatt en haug med blodprøver.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Har blitt sjekket for cøliaki og om jeg har nok vitaminer, mineraler osv så er ikke det.. Anonym poster: d9630371e9708101e8bc62227d3cb710
ninuska_ Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Har legen fulgt deg opp? Det kan være mye forskjellig, alt fra matallergier til mangel på det ene og det andre. Det kan også være så enkelt at søvn avler søvn. Jeg kan ligge og sove en hel dag hvis ingen tvinger meg opp... hvis jeg tenker at det skal bli så godt å ha fri f.eks. Og dagen etter kan jeg føle et stort behov etter mer søvn, bli kvalm, sliten og svimmel. Og da kan jeg fortsette i det uendelige slik - og man føler seg ikke noe bedre som dagene går. Du skriver du spiser normalt, men hvis du sover så mye som det høres ut i hovedinnlegget, så kan det hende du ikke får i deg nok mat i løpet av dagen? Jeg ville tatt en tur til legen og snakket med h*n for å høre hva dere kan gjøre videre
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Dessverre har jeg en elendig lege som ikke tror på noe jeg sier så han mener det ikke er noe å sjekke.. Hva bør jeg si til legen for å bli tatt alvorlig? Tror ikke jeg er deprimert, da ville jeg vel visst det.. har et bra liv så ingen grunn til det Anonym poster: d9630371e9708101e8bc62227d3cb710
Miller Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Dessverre har jeg en elendig lege som ikke tror på noe jeg sier så han mener det ikke er noe å sjekke.. Hva bør jeg si til legen for å bli tatt alvorlig? Tror ikke jeg er deprimert, da ville jeg vel visst det.. har et bra liv så ingen grunn til det Anonym poster: d9630371e9708101e8bc62227d3cb710 Finn en bedre lege på legelisten.no ! Er kjempelett å skifte lege. Eller bor du på en veldig liten plass? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå