Gå til innhold

Kul i underliv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt oversharing, men jeg ville høre litt her mens jeg venter på legetime.

Har en liten kul tvers ved klitoris. Den er ikke hard, litt øm, men jeg kan trykke på den, så er den på en måte myk. Jeg fikk den for en ukes tid, og jeg trodde den kom til å gå over av seg selv, for jeg tenkte det var en blemme/kvise, men nå har den blitt litt "svart" (ok, det høres mer ille ut enn det er, men det er en slags blodansamling inni den). Jeg tror det er fordi den ligger litt vondt til, akkurat der hvor man på en måte tørker seg nedover mot bak. Og jeg har truffet den et par ganger og fått vondt.

Noen som har hatt noe lignende?

Anonym poster: 427310acbc0dbf4c62674e73fa533704

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sikkert bare en tett kjertel/underjordisk kvise som kroppen jobber på spreng med å bli kvitt :) Noen ganger med store kviser kan man faktisk kjenne blodet pumpe.

Jeg mener definitivt at du kan slappe helt av, men selvsagt er det greit at du dobbelsjekker hos legen :)

Anonym poster: d87144b859c42e1e218c87957b4251e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tydeligvis skrevet den bort. Jeg skulle sjekke på den i skrivende stund - og da ser jeg blod i trusa - den har tømt seg selv og er borte :ler:

Anonym poster: 447b754d71f251dfcbf3e4c1514b8015

Skrevet (endret)

Rens området med pyrisept (siden den sprakk av seg selv) og la det være. Gjør den ikke vondt lenger og heller ikke er vond om et par dager, har du bare sprukket en kvise eller betent talgkjertel. :fnise:

Endret av Minya
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tydeligvis skrevet den bort. Jeg skulle sjekke på den i skrivende stund - og da ser jeg blod i trusa - den har tømt seg selv og er borte :ler:

Anonym poster: 447b754d71f251dfcbf3e4c1514b8015

Haha kult :biggrin:

Anonym poster: d87144b859c42e1e218c87957b4251e7

Skrevet

oioi, overshare! haha, fint det løste seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...