Gå til innhold

Byttdekk.com sommerdekk, bra eller dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg sommerdekk og ser på priser rundt på nettet. Fant noen billige og greie dekk på byttdekk.com, men er litt usikker, vil høre andres erfaringer.

Anonym poster: 0508f88f073c393bcbdb755cd68c7544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte de sist og alt var ok. Dekkene var ikke de aller ferskeste, over ett år gammel. Jeg pleier å bruke dekkonline.com - som regel er de definitivt billigst, og ved totalt fire ordre over seks år har jeg alltid fått helt ferske dekk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har prøvd mye forskjellig. Nokian hakka green er de best sommerdkka jeg har prøvd. billig stillegående og komfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke kjøpt hos byttdekk.no!

Jeg bestilte dekk+felg på siden. Det står 5-7 dagers leveringstid, det er bullsh*t!

Det tok de over en mnd å sende dekkene, og når de først kom fram var det feile felger montert på dekkene. Ikke nok med det så hadde jeg purret på dem 4 ganger over telefon og når jeg ringte dem angående felgene svarte de meg på at "dette hadde jeg bestilt", jeg gikk så inn i bestillingen og ser den nye typen felg ligge i ordren. Jeg tar alltid et print screen av alle ordre jeg gjør på nettet, det gjor jeg også her. Det byttdekk da hadde gjort, er at de bare hadde endret på ordren min og latet som ingenting. Svindlere, det er det de er. Jeg nektet å ta imot dekkene og ringte dem for å få pengene tilbake, pengene har jeg enda ikke mottatt.

Om ikke dette var nok så bruker de flere dager på å svare på e-post, en av henvendelsene mine tok 6 dager før svar.

Første og siste gang jeg handler hos byttdekk.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...