Gå til innhold

Hunder og luft. heheh


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min hund fiser innimellom, og vi ser at den nesten blir flau.

Og den orker iallefall ikke sin egen lukt, da går den. Den sliter vi med

Anonym poster: 9f48bc33e3e3696f5893924d472a1882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHA!! mi bikkje er så utrolig nasty at han snuser seg skikkelig bak når han har sluppet en og når vi reagerer så logrer han så glad og fornøyd vettø fordi da får han vifte golukta på mor og far :P

Anonym poster: 12e05b5594193e6f1cb8fe1acef67363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen min feis så høylytt engang at han ble forskrekka og prøvde å rømme fra si egen ræv. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA!!!!!!

Anonym poster: 12e05b5594193e6f1cb8fe1acef67363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau faktisk. Tviler jeg sterkt på. Mine ligger på rygg og fiser og raper rett som det er, kommer gjerne bort til ansiktet mitt for å rape meg rett i fleisen. Ikke mye "flauhet" å spore der gitt. Hunder blir ikke flaue. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau faktisk. Tviler jeg sterkt på. Mine ligger på rygg og fiser og raper rett som det er, kommer gjerne bort til ansiktet mitt for å rape meg rett i fleisen. Ikke mye "flauhet" å spore der gitt. Hunder blir ikke flaue. :fnise:

Er du sikker? ;) Kanskje ikke flau som kommer fram her men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker? ;) Kanskje ikke flau som kommer fram her men!

Haha, det kunne nesten se ut som om hunden der var flau ja. Fin var den ihvertfall

(men for å være veldig pirkete så var det demping ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder fiser akkuratt som mennesker, innimellom. Om det er i overkant mye bør dere kanskje vurdere å skifte for, eller ta en tur til veterinæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kunne nesten se ut som om hunden der var flau ja. Fin var den ihvertfall

(men for å være veldig pirkete så var det demping ;) )

Hva er demping?

Anonym poster: b21178a53159c6ba580634b64c9e3c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er demping?

Anonym poster: b21178a53159c6ba580634b64c9e3c5a

Hunder demper oss mennesker og andre hunder for å unngå konflikter - det er en stor del av hundespråket.

Du kan google dempende signaler hund så vil du finne mye informasjon :)

(det var kanskje litt misvisende av meg å skrive demping, dempende signaler er vel kanskje mer riktig)

Endret av Sinner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Terrierterroristen her kan komme med noen skikkelig onde smygere. Da flykter jeg og Myndefrøkna til et annet sted. Fatter ikke at noe så søtt og lite kan produsere noe så grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Den hunden i filmen føler seg jo bare trua og gjør alt den kan for å unngå en konflikt. Jeg ser ingen flau hund her :(

Men at hunder ikke liker lukta av sin egen smyger er det ingen tvil om. De blir vel heller frustrert over lukta. Men fiser en hund mye, så får den gjerne feil mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...