Emanuelle Skrevet 26. mars 2004 #21 Skrevet 26. mars 2004 Synes det er helt naturlig at menn og gutter står og tisser jeg, har aldri lært gutten min å tisse sittende...en del gris blir det fra guttungen ja, men mannen min har tisset stående i mange år så han klarer seg nok Synes det er rart med damer som skal lære mannen og sitte mens han tisser :-?
mamma21 Skrevet 28. mars 2004 #22 Skrevet 28. mars 2004 Min sønn er 3,5 år. Han har stått å tisset i rundt 1år. Har ikke vært noe særlig søl etter han noen gang!! Har vel kankje hatt noen små uhell et par ganger men...
Mistyen Skrevet 28. mars 2004 #23 Skrevet 28. mars 2004 Stående tissing på et toalett er og blir en uting, og jeg kommer aldri til å lære eller oppfordre min sønn til sånt. Min kjære mann sitter også på toalettet, så han vil neppe lære det derfra heller.........heldigvis
Væren Skrevet 28. mars 2004 #24 Skrevet 28. mars 2004 Mellomstesønnen vår er snart 13, og han nekter å stå og tisse. Litt deilig å bare sette seg ned, og dessuten synes han det er greit å slippe å tisse på kanten!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #25 Skrevet 29. mars 2004 Stående tissing på et toalett er og blir en uting Og jeg mener sittende tissing er en uting. Greit nok til at du lærer sønnen din til å tisse sittende, men du bør også ha litt respekt for at andre velger ulike løsninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå