@lfa Skrevet 23. mars 2004 #1 Skrevet 23. mars 2004 Når begynner guttene egentlig med det? Fikk nemlig en "ååå, sitter han enda" kommentar fra svigermor her en dag. Gutten min er 4 1/2 år, og det virker som han synes det er helt ok å sitte. Men det kan jo være at det er mer praktisk å stå...? Ikke vet jeg...
Mrs. K Skrevet 23. mars 2004 #2 Skrevet 23. mars 2004 Det er da best for ham å sitte inntil han er så lang at han får tissen over kanten på doen - synd hvis han må dra og dra og dra... Små gutter står og tenker på mye rart og pludselig går strålen i alle retninger. Jeg husker ikke når gutten min begynnte å stå opp å tisse, men jeg oppfordret ham ikke til det heller. Han er 8 nå og setter seg på do herhjemme. På skolen tror jeg han står og tisser. Hilsen Trille
Thomasine Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Det lærer de seg tidsnok, tror jeg. På den andre siden bør du være glad for hver dag som går, uten at det er urin-dråper ( eller bekker!! ) på og rundt toalettskåla!!! :-? Vår på 6 gjør begge deler.
Gjest EvaL Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 La han sitte så lenge han er komfortabel med det, er bare en stor fordel det. Tiden kommer tidsnok da han finner ut at det er praktisk å stå. På den andre siden bør du være glad for hver dag som går, uten at det er urin-dråper ( eller bekker!! ) på og rundt toalettskåla!!! Hørtes kjent ut det ja Det er nesten så mann savner bleia de gikk med på stumpen noen ganger
*Lene* Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Sønnen min er 10 år, og sitter enda! Oppfordrer han IKKE til å stå! Min kjære sitter også! (Heldigvis sier nå jeg)
mari Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 min sønn på 2 står, og det er ikke noe jeg liker... men han har sett pappa stå, og da er det sånn han gjør!!!! Nå tisser han bare på do om morgen og kvelden så det går greit ennå....
Lilly16 Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 For min del skulle jeg ønske alle menn satt og tisset - det er jo ingen som treffer skåla jo! Unisex doen på jobben er så grisete innimellom at. :-x
*Lene* Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 min sønn på 2 står' date=' og det er ikke noe jeg liker... men han har sett pappa stå, og da er det sånn han gjør!!!! Nå tisser han bare på do om morgen og kvelden så det går greit ennå....[/quote'] Sier kanskje litt da at jeg har vært alenemor i siden han var 3
Gjest Madam Felle Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 Hver glad så lenge han sitter, for det finnes ikke noe mer grisete enn små gutter som plutselig blir opptatt av noe annet, og ups der gikk det gale. Har hendt mer enn en gang her i huset, og hadde det vært opp til emg hadde de sittet hele gjengen.
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #10 Skrevet 24. mars 2004 Vær glad så lenge han vil sitte. Min er seks og blånekter, han har da sett på pappa for søren. Og jeg vasker do hele tiden..... :evil:
*Lene* Skrevet 24. mars 2004 #11 Skrevet 24. mars 2004 Tror ikke sønnen min begynner å stå jeg..han er tross alt 10 år nå! Syns det er glimrende at han gjør det! Samt at min kjæreste også sitter :-)
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2004 #12 Skrevet 24. mars 2004 10-åringen min er også en sitter. Jeg tilskriver det latskap.
Gjest Poirot Skrevet 24. mars 2004 #13 Skrevet 24. mars 2004 Vær glad så lenge han vil sitte. Min er seks og blånekter' date=' han har da sett på pappa for søren. Og jeg vasker do hele tiden..... :evil:[/quote'] Kanskej på tide å introdusere junior (og senor?) for vaskekluten? Min sambo vasker selv hvis han søler.
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #14 Skrevet 24. mars 2004 Min sambo vasker også selv hvis han søler, men lillemann er ikke istand til å se sølet sitt selv... Hender jeg får ham til å tørke av med en våtserviett, som jo er bedre enn ingenting..... Men hva med en almen sitt-og-tiss-uansett-kjønn-kampanje...?
Gjest Mannen Skrevet 24. mars 2004 #15 Skrevet 24. mars 2004 Men hva med en almen sitt-og-tiss-uansett-kjønn-kampanje...? Glem det, jeg er mann og jeg står og tisser. Ingen grunn til å kle helt av seg for å lettet på trykket, når det bare er å lirke den frem i åpningen foran.
Isiselin Skrevet 24. mars 2004 #16 Skrevet 24. mars 2004 Syntes jeg leste et eller annet sted, føl deg fri til å arrestere meg om jeg tar feil, at det ikke var bra for guttene å stå og tisse da det ikke skaper nok trykk og at all urinen da ikke kommer ut... Jeg er for en sitte-og-tisse-kampanje! Tenk så mye svineri en hadde blitt kvitt på den måten!
Gjest Tisser-stående-mann Skrevet 25. mars 2004 #17 Skrevet 25. mars 2004 Syntes jeg leste et eller annet sted, føl deg fri til å arrestere meg om jeg tar feil, at det ikke var bra for guttene å stå og tisse da det ikke skaper nok trykk og at all urinen da ikke kommer ut... Jeg er for en sitte-og-tisse-kampanje! Tenk så mye svineri en hadde blitt kvitt på den måten! Hehe...Det er heller ikke bra å sitte for mye på toalettet da man fort kan utvikle hemmorider. Jeg kommer nok til å fortsette å tisse stående - ingen skal komme å fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting på toalettet :-? Når det er sagt så kan jeg si meg enig i at menn som ikke klarer å tisse stående uten å grise ned toalettet kanskje burde vurdere å sitte (eventuelt tørke opp sitt eget søl).
jordbær Skrevet 25. mars 2004 #18 Skrevet 25. mars 2004 Tror du presser for hardt, hvis du får hemorider på tissen din, av å sitte på toalettet.. Vet ikke om samboern står eller sitter når han tisser. Rent på/rundt doet er det alltid
Bettan* Skrevet 25. mars 2004 #19 Skrevet 25. mars 2004 Vet ikke om samboern står eller sitter når han tisser. Rent på/rundt doet er det alltid Min står, men det er uansett rent på/rundt doen hos oss også. Så enten er han god til å sikte, eller så er han flink til å tørke opp etter seg. Gutter er gutter og de er forskjellige fra oss jenter, noen enemarker syns jeg de må få beholde.
Lilly16 Skrevet 26. mars 2004 #20 Skrevet 26. mars 2004 Men hva med en almen sitt-og-tiss-uansett-kjønn-kampanje...? Jeg er med! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå