Gå til innhold

Er jeg Boytoyen hennes?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok så her er situasjonen, jeg har blitt så smått interessert i ei som er VELDIG pen. MEn tingen er den at hver gang jeg ikke tar kontakt, så er det hun som sender meg meldinger om at hun vil prate osv.

MEn vher eneste gang jeg sier ja, eller gir noe som helst lyd fra meg så backer hun ut og utsetter og utsetter det...................nesten som om hun liker at jeg gir henne oppmerksomhet.

Anonym poster: 5fa94b72557de34c98e6da30b1d51c2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Mtp. hva boy toy betyr, nei. Men det kan være ho liker oppmerksomheten eller at ho finner noe mer "interessant" å gjøre eller noen mer "interessante" folk å henge med, har vært borti eit par slike folk.

Skrevet

Vet ikke helt, men jeg har ihvertfall ei venninne som ikke liker at mannfolka tar noe særlig initiativ. som f.eks vis en mann viser interesse for henne backer hun fort ut, hun er veldig glad i "jakte" på menna selv, å desto mer avvisende de er desto mer tiltrukket blir hun. Kanskje det er ei sånn dame du har finni deg :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Mtp. hva boy toy betyr, nei. Men det kan være ho liker oppmerksomheten eller at ho finner noe mer "interessant" å gjøre eller noen mer "interessante" folk å henge med, har vært borti eit par slike folk.

Kalles det ikke toyboy, ikke boytoy?

AnonymBruker
Skrevet

Kalles det ikke toyboy, ikke boytoy?

Kanskje det, er litt på druen nå........

AnonymBruker
Skrevet

MEN...............er det mulig og få dette til og utvikle seg i positiv retning og isåfall hvordan?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi hun ikke føler det rette. Kanskje fordi hun blir lei av at du ikke er mer målrettet og viser at det er henne du vil ha.

Anonym poster: 91730fd7b64fc6e4d3f1d05d25de8789

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan du kan snu det kommer an på hva som er årsaken til at hun oppfører seg sånn.

Jeg vil at menn skal være på. Jeg blir irritert av menn som lar det være opp til meg. Det holder ikke å spørre meg på facebook-chat om jeg kanskje vil finne på noe en dag. Det må være maskulinitet og handlekraft, ellers så blir jeg tilbakeholden.

AnonymBruker
Skrevet

For de av dere som lurer så er det snakk om et avstandsforhold, hun i nord og jeg i sør, så og *møtes* blir heller vanskelig......

Skrevet

Hun høres ikke ut som noe å samle på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun kan lett være noe å samle på, men du må vise at du er MANN! Handlekraft, styring! Holder ikke å være tilbakeholden og tro at hun skal gidde (tenne).

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hun kan lett være noe å samle på, men du må vise at du er MANN! Handlekraft, styring! Holder ikke å være tilbakeholden og tro at hun skal gidde (tenne).

Er ikke uenig i dette, men ts virker allerede emosjonelt invistert og bryr seg faktisk om han får damen eller ikke. Da blir man påvirket/lei seg når man ikke får responsen en ønsker. Er faktisk vanskelig å være den "sterke, handlekraftige karen" som leder og ikke mister humøret når hun ikke "spiller" med.

Virker også som hun holder ts på siden.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

"boytoy" er vel mer om hun hadde ringt deg hver helg etter at utestedene stengte for å få seg noe før hun drar hjem. Her lukter det vel mer av å bli holdt på gress. Hvis dere ikke har vært intime og hun holder på slik er det nok et ganske sterkt signal dessverre på at hun liker oppmerksomheten - spesielt om du er veldig snill, forståelsesfull, gir henne hele din oppmerksomhet når hun vil prate osv.

Isåfall er det beste å si klart ifra at du hadde håpet å bli bedre kjent med henne men at du føler det ikke fungerer når hun blåser deg av i ett sett. Unnskyldninger er ikke holdbart, da får hun vise det med handling om hun ønsker noe mer. Også finner du deg andre ting å fokusere på :)

Endret av Guybrush
AnonymBruker
Skrevet

Men kan noen fortelle meg hva en person som hun jeg er interessert i egentlig mener med handlingene sine?

Jeg synes vel ikke at hun behandler meg noe bra når hun gjør det på den måten. Igjen, kan hende at hun egentlig ikke tenker over at hun sårer meg?

Gjest .-L-.
Skrevet

Men kan noen fortelle meg hva en person som hun jeg er interessert i egentlig mener med handlingene sine?

Dette trenger ikke å være det som faktisk skjer med deg, men anyway, så "brutal" kan virkeligheten være. Hun liker oppmerksomheten du gir henne, det at du liker henne bygger selvfølelsen hennes opp. I andre enden blir hun gjerne avist av den gutten/de guttene hun egentlig vil ha. Så har hun deg på siden, det er ikke unormalt at dette skjer..

Jeg synes vel ikke at hun behandler meg noe bra når hun gjør det på den måten. Igjen, kan hende at hun egentlig ikke tenker over at hun sårer meg?

Jeg sier ikke dette for å være en idiot, men for alt vi vet så gir hun faen i deg.. Jeg synes det er trist når greie gutter blir holdt på gress av manipulative damer. Håper du finner ut av det og at scenarioet jeg skriver ikke er tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Du vil vel ikke ha noen som ikke forstår at dette sårer deg?

Skrevet

Mennesker er egoistiske av natur - og det trenger ikke nødvendigvis være negativt. Men om det er tilfellet her så bruker hun deg som en emosjonell vampyr (satt på spissen). Hun føler seg bedre etter at hun har sugd litt oppmerksomhet og ros fra deg, enkelt og greit. Mange kan unnskylde seg selv på en slik måte at de ikke får dårlig samvittighet. "ja men jeg har jo ikke gitt ham noe løfte" og "han kan jo la være om han ikke vil".

Har du lest boka eller sett filmen "hes just not that into you"? Tar opp mye av den tematikken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...