Gå til innhold

Hva er det med menn og "cameltoe"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig slik at mange menn blir opphisset dersom de ser at en kvinne har cameltoe "down town"?

Derso dere blir det, hva er egentlig grunnen?

Spiller utseende inn også? Eller er det tennende uansett hvordan kvinnen ser ut?

Jeg prøver så godt jeg kan å unngå det når jeg har på meg treningstights, fordi jeg syns at det er ekkelt på andre kvinner, og finner det heller ikke tiltrekkende på meg selv..

Anonym poster: db11b1cd40f9cd3687bbacb90b8b1789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heterofile menn kan bli opphisset når de skimter fitte. Hverken sjokkerende eller mystisk, imho.

Anonym poster: 194a930334049f09d0069d5f6d4ce10f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det hadde jo vært kjedelig hvis menn syntes at kvinners underliv var usexy og ekkelt.

Anonym poster: 9f9f45ed931731e228b722f3f8372615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at cameltoe var ekkelt jeg. Altså at gutta syns det så ekkelt ut. Men tror jaggu jeg tok feil. Selv syns jeg ikke det ser noe fint ut. Men jg er jente da

Anonym poster: 03de6d9015bf59b7224fbc11fd2d1d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke rart at folk stirrer hvis du har cameltoe. Det er næsti.

Anonym poster: 40db3a2dcf11d037a56b662df94546df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, det gir jo et fokus på kjønnsorganet ditt, noe mesteparten av heterofile menn tenner på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pent, på samme måte som kvinners ansikter, skuldre, pupper, hofter og ankler er pent.

Hvem er det problematisk for?

Anonym poster: 9b73ce0a8925ea6910ea9ba58082c9c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte er fitte. Gutter blir kåte av fitte og tiltrekkes av fitte.

Skjønner ikke spørsmålet. Selvsagt tiltrekkes menn av skrittet til jenter når konturene av fitta vises, på samme måte som kvinner tiltrekkes av bulen til mannfolka.

Anonym poster: 0838e6f6b2b8d0d391268ffd2837da5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Det er ikke rart at folk stirrer hvis du har cameltoe. Det er næsti.

Anonym poster: 40db3a2dcf11d037a56b662df94546df

Næsti at konturene av fitta vises? Er du homo?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsti at konturene av fitta vises? Er du homo?

Jeg syns ikke cameltoe er spesielt digg uansett kjønn, og jeg er bifil ... Det er noe med kjønnsorgan i skvis som ikke er spesielt lekkert. Dessuten vil jeg tro at tilfeldige mennesker ikke liker å se konturene av en tilfeldig fitte eller kuk som blir skvist til det ugjenkjennelige av en trang bukse når de går til bussen ...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at kamel-tå var spesielt opphissende..... Personlig synes jeg det er helt greit om jeg slipper å se kameltær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vanlige jenter, i treningstøy, på trening, er det fint og veldig sexy.

Ikke i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Jeg syns ikke cameltoe er spesielt digg uansett kjønn, og jeg er bifil ... Det er noe med kjønnsorgan i skvis som ikke er spesielt lekkert. Dessuten vil jeg tro at tilfeldige mennesker ikke liker å se konturene av en tilfeldig fitte eller kuk som blir skvist til det ugjenkjennelige av en trang bukse når de går til bussen ...

Er nesten uungåelig når man trener i treningstight, men du om det. Noen har jo bollemus og da kan det vises i nesten enhver bukse som er litt stram. Nå er det jo populært med slimjeans, så da kan vel det meste vises. At noe er ekkelt på kvinnekroppen får du bare mene da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camel toe er flott - men et litt distraherende syn i dagliglivet. Hvis man ikke vil ha oppmerksomhet omkring hvordan man ser ut i skrittet, kan man velge plagg som ikke er altfor ettersittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar sterk avstand fra tights, visning av "cameltoe" eller "bollemus".

:fnise:

Anonym poster: 13d5cf8dd99585f466a58000c412b47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å trene i annet enn tights, så her blir d lengre topp som dekker camelen... Gidder ikke at random typer skal skimte noe som helst...

Anonym poster: dda79d98a114e9e64ee687760fc09610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å trene i annet enn tights, så her blir d lengre topp som dekker camelen... Gidder ikke at random typer skal skimte noe som helst...

Anonym poster: dda79d98a114e9e64ee687760fc09610

I så fall burde du bruke burka med handsker. Det finnes menn som tenner på føtter. Det finnes menn som tenner på hender. Begge de to er jo synlige på deg så tilfeldige typer kan skimte akkurat hva de vil på deg.

Anonym poster: 9f9f45ed931731e228b722f3f8372615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...