Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Jeg var jo så "dum" at jag meldte meg inn i en ny klubb for en tid tilbake. Jeg avbestilte mnd. bok. Så i dag kommer den i posten. Ringer klubben, men det var så greit. Bare returner den du. Ok. Går på posten. 50 kr. takk. i porto. Hva? Dette er horible portotakster. Klubben betaler 24 kr i porto til meg, men fra meg skal dem ha 50 kr. Kun posten som tjener GROVT på dette. Kom det ikke en ordning at ved retur skulle kunden betale mindre? Skal ikke skrive hvor SUR jeg ble. Det er ikke for 50-lappen sin skyld, men prinsipet.
Kylie Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Du skulle bare ha puttet den i postkassen og latt bokklubben tatt straffeportoen siden det var deres feil. Men de burde tilbudt seg å sende deg en portolapp så du slapp det. Det er steindyrt med porto, jeg har flere ganger vært på posten med sånne bokpakker, men endt opp med å beholde dem alikevel fordi det nesten koster det samme... Men så elsker jeg bokklubber og bøker også da... så det er verdt det!12
Leni Skrevet 4. juni 2002 #3 Skrevet 4. juni 2002 Hvis det er bokklubben som har gjort en feil, kan du kreve at de sender deg en returlapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå