AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Har det blitt den nye formen for stalking? Jeg skulle kjøpe noe, men det gikk ikke igjennom, noe han likte dårlig. Jeg fikk ikke gjennomslag på avbetaling på grunn av en sak som har gått til inkasso. Og hva gjør den butikkansatte da? Sender meg først 2 sms, 1 mail og spør om jeg kan ta avbetalingen i en annens navn, noe jeg sier nei til, men den ansatte gir seg ikke. Han sender først en mail og spør om jeg kan ringe banken og høre hvorfor jeg får avslag. Jeg er ikke interessert i å diskutere med han hvorfor det ble avslag vel?! Så jeg gidder ikke svare. Etter det har han ringt meg hver dag, jeg gidder ikke å ta telefonen. I dag toppet han det hele med å skrive enda en sms etter klokka 22 på kvelden og spør om jeg kan si når det passer at han ringer. Forbanna useriøs bedrift må jeg si! I morgen ringer jeg telefonselskapet og får sperret han fra å ringe og sende sms. Jeg håper ikke han ringer meg fra et nytt nummer da! Er det flere som har opplevd det? Anonym poster: d76d357eddee30cdd640b86d442ac814
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Skjønte ikke helt.. Skylder du de penger, eller ble kortet avvist slik at kjøpet ikke ble gjennomført? Uansett syns jeg det er fullstendig smakløst, men enda verre blir det om du ikke skylder de penger heller. Anonym poster: 915e75bc65bd1f789c0d21b8295338d3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 posegodt? Anonym poster: 54910a4e5761d5deb78b7e5fc7c86e30
estrella Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Ta kontakt med sjefen til vedkommende. Det gjorde jeg med en telefonselger som ringte konstant, selv når jeg sa at jeg ikke ønsket å kjøpe lodd/bidra hver mnd, for det har jeg ikke råd til. Jeg vil gjerne gjøre det når jeg faktisk har råd, men å ringe meg en gang pr mnd, det trengte hun ikke. Hva skjer? Hun ringer hver dag. Jeg ble til slutt så sur at jeg sendte sinna-mail til dem. Hvor de var helt enig, at den slags oppførsel er ikke okei, hverken for meg eller dem. De ønsket ikke å fremstå slik som de fremstår når hun faktisk maser sånn på folk. Vet at jeg ikke er den eneste det gjelder (googlet tlf-nr hennes og fant side med informasjon), så håper hun fikk beskjed om å slutte med den masinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå