AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Jeg har et lite dilemma. Jeg har vært/er på flørtern med en gutt. Han er alltid den ivrigste når vi møtes, mens jeg kanskje er den som sender flest sms. I hvertfall tar initiativ til dette. Han kan bli ganske "ivrig" på sms også. Nå har det snart gått en måned siden sist vi snakket sammen (han har vært på reise i utlandet). Sendte ham en sms kvelden før han dro, da svarte han i den samme flørtende tonen. Men så har jeg ikke hørt noe mer. Synes dere det gjør noe om jenta er den ivrigste på sms? Det er som sagt snart 1 måned siden sist... Han hintet til en felles bekjent om at han ønsket ei jente som spilte TV-spill. Han har gitt uttrykk for at han liker at jeg sender bilder... Hva synes dere om ideen om å ta et bilde der jeg spiller tv-spill (noe lettkledd) og skriver at jeg ikke ante at vi delte de samme interessene. Det er ment ironisk fra min side, for selvfølgelig er det ikke ment seriøst fra hans side heller... Hva tror dere - blir det godt mottatt, eller tror dere han blir skremt? Anonym poster: e4bc4f9e6a99f277a35035572500a0ab
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Vanskelig å komme med råd når man vet så lite egentlig. Hvis han er typen som er frempå, er det kanskje best å vente til han tar kontakt faktisk.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Jeg hadde digget det. Selv om du egentlig hadde vært typen til å ta kontakt? Jeg vil ikke virke desperat liksom... Anonym poster: e4bc4f9e6a99f277a35035572500a0ab
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Selv om du egentlig hadde vært typen til å ta kontakt? Jeg vil ikke virke desperat liksom... Anonym poster: e4bc4f9e6a99f277a35035572500a0ab Jeg er absolutt jegeren. To meldinger på én måned er ikke akkurat mas. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå