Gå til innhold

skorpe nedentil?!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

For noen dager siden oppdaget jeg en slags tykk rund skorpe på indre kjønnsleppe. Den er lyserød/hvit. I tillegg har jeg to hvite prikker på samme side. Det klør ikke/svir ikke, men det gjør litt vondt hvis jeg går med trange truser osv.. Det er også litt hovent. Kan dette være herpes??? Har sett på google bilder, men det likner da ikke :/ Kan det bare være sopp infeksjon? Håper virkelig det ikke er noe alvorlig :/ Har bestilt legetime, men må vente flere dager før jeg får undersøkt det :-/

Noen som har opplevd noe liknende??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært røff med høvelen? Hva mener du med rund?

Anonym poster: 90cf039de1980f6b59cc1f5fd426cef7

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, du må nok til gynekologen.

Anonym poster: d373e9033e58366b15a6cbe185f9e227

AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen, hvis det er herpes så burde du få rett diagnose.

Anonym poster: ef050887f00193846282a8a73cde6489

Gjest Anonym
Skrevet

Ja.. så det var noe ekkelt, gråaktig under den skorpa.. det kom litt blod og væske..skal til legen på rask undersøkelse i mårra.. Huff, gruer meg så fælt! Er det sånn at man må vente en uke for å få svar på herpes prøve, eller får man svar med en gang?? Jeg har vært i fast forhold i 1 1/2 år nå.. har aldri opplevd noe sånt før.. Kan man ha viruset i mange år før man merker noe?

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. så det var noe ekkelt, gråaktig under den skorpa.. det kom litt blod og væske..skal til legen på rask undersøkelse i mårra.. Huff, gruer meg så fælt! Er det sånn at man må vente en uke for å få svar på herpes prøve, eller får man svar med en gang?? Jeg har vært i fast forhold i 1 1/2 år nå.. har aldri opplevd noe sånt før.. Kan man ha viruset i mange år før man merker noe?

Legene ser som regel fort om det er herpes sår det dreier seg om. Jeg fikk diagnose med en gang. Man kan ha viruset i flere år før man får utbrudd. Det er mange som har viruset som ikke får utbrudd også. Kan det være at kjæresten din har hatt munnsår og utført oralsex på deg? Det kan smitte.. Anbefaler deg å dra til legen. Er deg herpes så får man en kur som tar knekken på dette og såret tørker inn relativt fort :-)

Anonym poster: c10ac6a41bfc2f1c070b51c41bc500db

Gjest Anonym
Skrevet

Ok. Håper jeg får svar ganske fort. Hater å gå rundt og ikke vite :-P Nei, han har ikke munnsår, eller sår i underlivet. Har heller ikke hatt oralsex. Vi startet forholdet med at jeg smitta han med klamydia :glare: Så han ville sikkert blitt fornøyd hvis jeg hav han herpes også.. :-P Har hørt at herpes kommer som små blemmer, som sprer seg.. det gjør ikke mitt. det er ett stort sår.. men mulig det kan komme på forskjellige måter?..

AnonymBruker
Skrevet

Kan komme mange sår eller bare ett. Det kan komme av stress, at du er sliten osv.

Anonym poster: c10ac6a41bfc2f1c070b51c41bc500db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...