AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Ok, det fins nok helt sikkert et par hundre tråder om nettdating fra før, men here goes: Har vært medlem på Møteplassen over lengre tid, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så stor tro på det. Hele konseptet føles helt feil for meg. Har chattet med litt forskjellige menn, men det er ingen som jeg har følt et stort behov for å møte. De er hyggelige, gode karer, men det blir bare veldig unaturlig for meg å sitte å flørte-skrive(?!). Jeg takler ansikt-til-ansikt kommunikasjon tusen ganger bedre. Må i tillegg innrømme at jeg ønsker meg en kjæreste, etter å ha vært singel en ganske god stund. Opprettet profilen som et hjelpetiltak etter at jeg fikk hjertet knust i fjor, men jeg klarer ikke å engasjere meg. Det jeg har lagt merke til, er at jeg kjenner litt på at "ingen kan måle seg med han" tankene kommer snikende. Og det er ikke spesielt sunt eller hyggelig. (Det var for øvrig ikke en kjæreste som knuste hjertet mitt, men en jeg var veldig forelsket i). Kan noen komme med konstruktive tips, og eventuelt solskinnshistorier fra nettdating? Gi meg et dytt! Hilsen 24 år gammel, singel kvinne! Anonym poster: fb7e3c495d32647dd6687fec1976be1e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 kom igjen a! hilsen trådstarter Anonym poster: fb7e3c495d32647dd6687fec1976be1e
MyElixir Skrevet 5. mars 2013 #3 Skrevet 5. mars 2013 Jeg skrev litt og snakket i tlf med en jeg traff på Match.com. Han bodde langt fra meg (ca 6 t...). Vi har begge barn på hver vår kant, men det var så hyggelig å snakke sammen at vi avtalte at vi skulle ha en date i min hjemby. Vi møttes og det sa bare PANG! Kjempeherlig date, masse tlfsamtaler og ikke mer enn 2-3 uker senere var vi kommet frem til at vi skulle ta sjansen på å blitt et par. Pga jobbene vår kan vi være mye sammen til tross for avstanden. Vi tok det rolig i begynnelsen, noen mnd gikk før vi traff hverandres barn og noen mnd til før barna traff hverandre. Alt klaffet! Han har til og med en ganske god tone med min eksmann. Det er over ett år siden vi traff hverandre og vi er fremdeles like nyforelsket Flere av de tingene som talte imot oss, er faktisk det som har fått det til å fungere. Vi er i 30-årene begge to, voksne og med begge bena på jorden når det gjelder å få et forhold til å fungere. 2
Enyya Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Her kommer en solskinnshistorie fra møteplassen: Jeg ble singel etter et forhold på 8 år med faren til sønnen min. Jeg var litt usikker i sjekkejungelen etter så mange år utenfor, så da en venninne fortalte om nettdating så tenkte jeg å teste det ut. Jeg meldte meg inn på møteplassen og det var så spennende med alle brevene frem og tilbake med mennene jeg snakket med. Begynte etterhvert å gå ut på date med noen av dem, og det ble både 3 og 4 dater med noen. Men kjemien stemte aldri helt. Så etter 2 måneder der inne så traff jeg da på min nåværende kjæreste. Vi tok det rolig og snakket sammen på nett og telefon i 3 uker før vi møtte hverandre. Vi møttes på en restaurant og skulle spise litt første gang og fra det øyeblikket jeg så han og han ga meg en klem, så visste jeg at hos denne mannen hører jeg hjemme. Jeg var forelsket etter første møte og heldigvis var det gjensidig. Dette er nå omtrent nøyaktig 2 år siden, og vi har hatt to fantastiske år sammen. Har aldri vært så forelsket i hele mitt liv. Vi har kjøpt hus sammen nå og om kort tid blir vi samboere <3 En bedre solskinnshistorie om nettdating enn det tror jeg man skal lete lenge etter;-) Så jeg er overbevist om at man virkelig kan finne kjærligheten på nett:-)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Jeg møtte kjæresten min på Sukker Da hadde jeg vært singel i 3/4 år etter et langt forhold som aldri var spesielt bra (jeg var aldri sikker på eksen), og hadde datet flere uten noe særlig kjemi - hyggelige folk, men ikke noe mer. Kjæresten min likte jeg fra første date, etter andre date var jeg skikkelig betatt. Vi har tatt det med ro, og vi har fortsatt ikke kjent hverandre i mer enn et halvt år, men jeg har det i hvert fall helt topp og har aldri følt meg så bra sammen med noen - vi har det gøy, fint, trygt, avslappet og alt er rett og slett veldig riktig. Så langt i hvert fall. Vi er også voksne, midten/slutten av 30-årene, så vi vet jo litt hva vi ønsker og hva vi driver med. Begge har virkelig troa på dette. Anonym poster: 74587f0215cca74efc6e9edd3a5940ab
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Traff min kjæreste på Møteplassen. Etter et svært misslykket kortvarig forhold med en annen jeg møtte på MP , var jeg skeptisk, men samtidlig er det ikke enkelt å møte noen irl når en er alenemor med fhv små barn. Han jobber offshore, så vi chattet ca 3 uker på MP, så Facebook og snakket på telefon før vi møttes første gang. Da jeg møtte han føltes alt riktig. Vi har nå datet snart et år, tar det helt med ro ift å møtes med barn (bruker nå tiden vi har sammen kun på oss to). Vi er begge i starten av 40 åra, har de barna vi ønsker oss, eier begge hus og har det bra hver for oss, men vi vil ikke være uten hverandre. Og nå reiser vi snart på kjærlighetsferie Anonym poster: 461882be8da92b15e0a145685a0b4eb7
helloworld Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Takk for responsen alle sammen. Jeg skal slutte å prøve for hardt, og ikke se meg tilbake, men fokusere på det jeg kan kontrollere. - Innstillingen til meg selv og andre. God kveld. 1
helloworld Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Ups, der brøt anonymiteten. Jaja. Hei, jeg er Helloworld, og jeg prøver å finne tilbake til troen på kjærligheten. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå