Gå til innhold

Er jeg kjedelig i senga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært utforksende i senga, men nå har jeg funnet ut av hva jeg liker og ikke liker, så er ikke like interessert i å eksperimentere så villt! Liker litt SM og ting som er på kanten, men sex på stranda f.eks ser jeg bare på som upraktisk! Når jeg leser her inne blir jeg redd for at jeg er kjedelig. Men hvor mye har dette å si for dere gutter?

Anonym poster: 9627a643c4a11cf27487a0895dff387a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, litt.. Å utelukke sex på stranda fordi det er upraktisk kveler jo spontanitet.

Anonym poster: fa6f698bafd752e610802faca243cabd

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med deg, så det kan jeg ikke svare på. Men utforskende er iallefall en god start.

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke du høres kjedelig ut! (sorry at jeg svarer selv om jeg ikke er gutt)

Skrevet

Jeg syns da ikke det er kjedelig å være sikker på egen seksualitet og hva en liker/ikke liker i senga. Det kommer jo veldig an på hvor mye du begrenser i senga. Altså hvor mye som er på "Nei" siden for din del. Ved en ny partner og du sier nei til det meste - så ja da er du kanskje litt kjedelig i senga. Ut ifra det du skriver så virker du absolutt ikke kjedelig,

Gjest Katten.
Skrevet

Om man ikke gidder ha sex fordi det er upraktisk -> kjedelig.

Skrevet

Jeg har alltid vært utforksende i senga, men nå har jeg funnet ut av hva jeg liker og ikke liker, så er ikke like interessert i å eksperimentere så villt! Liker litt SM og ting som er på kanten, men sex på stranda f.eks ser jeg bare på som upraktisk! Når jeg leser her inne blir jeg redd for at jeg er kjedelig. Men hvor mye har dette å si for dere gutter?

Anonym poster: 9627a643c4a11cf27487a0895dff387a

Tenk på sanden som kommer inn over alt. :< Støtter deg på den jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...