Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd ved ONS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på frekkeste som i uhøflig her altså!

Selv har jeg opplevd en fyr som mens jeg enda lå på toppen (var ferdige) klappa meg på ryggen å sa at han måtte gå. Jeg lo bare, for fyren er så gjennomført drittsekk at det ikke var noe sjokk. Men man føler seg jo billig, men det var jeg jo den kvelden så ;)

Anonym poster: 6d442fbe07d67589d9447e6c72a6b0ba

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha for en drittsekk.

Anonym poster: 6580103b6cc8ddb93713f876e7227b6e

• Liker 2
Gjest molecules
Skrevet

Tenker på frekkeste som i uhøflig her altså!

Selv har jeg opplevd en fyr som mens jeg enda lå på toppen (var ferdige) klappa meg på ryggen å sa at han måtte gå. Jeg lo bare, for fyren er så gjennomført drittsekk at det ikke var noe sjokk. Men man føler seg jo billig, men det var jeg jo den kvelden så ;)

Hva forventer du? :ler: Det er jo frekt, men det var en ONS så man kan ikke akkurat forventes å bli behandlet noe bedre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fy altså! Nå skal det nevnes at jeg har blitt godt kjent med fyren som en venn i ettertid og han legger absolutt ingen skjul på at han er det :P

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke, syns bare det er gøy å lese :D er eneste erfaringen jeg har med ONS, så tenker at andre må ha opplevd verre ;)

Gjest uAnonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han som knabbet en tysk medalje fra ww2, jævelen.

Anonym poster: 9bd57776ac8b9db224a7a56bbe665a19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe spesielt selv, men har opplevd at en venninne ikke ble kvitt ONS :fnise:

Vi var på besøk i en annen by, hadde leid oss ett hotellrom, jeg og typen min lå i en seng, og hun og han fyren i den andre... (vi hadde gitt dem fred til å "kose") og tenkte at fyren kom til å gå hjem, spesielt siden hun var TOTALT avvissende mot han, og sa hun ville sove osv..

Dagen etter stakk jeg og typen for å spise frokost utenfor hotellet, og tenkte at fyren sikkert kom til å stikke, men neida han ble, og skulle bli med veninna min på frokost på hotellet... Hele situasjonen var bare klein, for selv om hun sa at han burde gå så gikk han ikke...

Vet ikke hvem som var frekkest men uansett en vittig setting :fnise:

Anonym poster: e2e0d59e7b16eadf071c3c71a8f4a435

• Liker 5
Gjest Indra
Skrevet (endret)

Han spurte etter penger til taxi ...

Må få legge til at dette kom etter at jeg hadde dusjet, jeg trodde han hadde dratt allerede, men han satt i bokseren på senga og spurte om jeg hadde penger så han kom seg hjem. Føltes som om jeg enten måtte gi ham penger eller la ham sove over :/

Endret av Indra
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den sto jeg for selv.. :rodme:

Da fyren viste seg og være utrolig lite attraktiv, og ikke gjorde en dritt i senga, da reiste jeg meg, og trakk han på gulvet.

"Pell deg hjem, her gjør du ingen nytte for deg.."

Anonym poster: 913ff15799b9b50ca19648250c5a22ae

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Fyr som dro meg med når jeg var sanseløst dritings ( kunne nesten ikke gå og setninger var sammensatt av random ord )

hadde seg med meg i skogen i 30 sek ( tror jeg.. husker lite. )

etterpå sa han at han aldri ble særlig stiv og kåt så det var jo ikke så farlig at han utnyttet meg.

ikke bare skulle han utnytte meg til de grader, men han skulle "klage" på at jeg ikke var heit nok og.. dust..

Anonym poster: 69db1a6d6c501c08138434f5a620522d

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Ann Christin

- MOD -

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fy altså! Nå skal det nevnes at jeg har blitt godt kjent med fyren som en venn i ettertid og han legger absolutt ingen skjul på at han er det :P

Hvada drittsekk? Jeg gjør da det samme selv etter et gjennomført ons. Jeg gidder da ikke å ligge der å bli jokka på etter at jeg har kommet og er alt annet enn kåt. Det var mest sansylg han som odna dealen å fikk ting til å skje. Han har vel brukt en stund i forkant på kjemiskaping så du har vel for lengst fått ditt. Vi skylder dere intet under et ONS: Oppvartning fikk dere i forkant. Når jeg er i senga er jeg opptatt av å tilfredstille meg selv, dama fikk oppvartning i form av oppmerksomhet før. Få deg litt perspektiv.

Anonym poster: e0ab2bbadd0f5aa64672592c5e9fc01f

Skrevet

Han sa: oi da! du hadde masse hår..

skjønner ikke helt hvor han fikk det fra, da jeg kun noen få timer før hadde fjernet alt hår...må legge til at dette skjedde etter en bytur, så vedkommende må ha vært passe ute..

• Liker 1
Skrevet

Bare tull å fjerne kjønnshår. De mennene som ikke tåler det, er det bare å sparke ut av sengen umiddelbart.

Hilsen Mann

Han sa: oi da! du hadde masse hår..

skjønner ikke helt hvor han fikk det fra, da jeg kun noen få timer før hadde fjernet alt hår...må legge til at dette skjedde etter en bytur, så vedkommende må ha vært passe ute..

• Liker 15
Skrevet

Ikke så frekt men bare litt merkelig spørsmål på morgenen, det var en som spurte "har du en ansiktskrem jeg kan låne?"

Samme fyren fortalte senere at han og kompisen hadde hatt ei dame med hjem for trekant hvorpå hun utpå natta kikket på klokka og spurte om de snart var ferdige...hun ville rekke siste bussen hjem :ler: Sier sitt om hvor gode de to egentlig var i senga...

• Liker 14
Gjest Beano
Skrevet

Den sto jeg for selv.. :rodme:

Da fyren viste seg og være utrolig lite attraktiv, og ikke gjorde en dritt i senga, da reiste jeg meg, og trakk han på gulvet.

"Pell deg hjem, her gjør du ingen nytte for deg.."

Anonym poster: 913ff15799b9b50ca19648250c5a22ae

:fnise:

Han er sikkert skadet for livet nå.......

• Liker 1
Skrevet

Trekant på ONS? Hett! :)

Samme fyren fortalte senere at han og kompisen hadde hatt ei dame med hjem for trekant hvorpå hun utpå natta kikket på klokka og spurte om de snart var ferdige...hun ville rekke siste bussen hjem :ler: Sier sitt om hvor gode de to egentlig var i senga...

Skrevet

Trekant på ONS? Hett! :)

Det er visst de som får til det og, ikke min stil men de om det. Det vittige er at disse to kameratene forsøkte å overbevise meg om å delta på en trekant. Det er kanskje ikke så overraskende at det ble enda mindre fristende etter den historien :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...