Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til helgen skulle jeg ha deltatt på et arrangement, men har blitt forhindret pga. jobb. Min største motivasjon for å delta var for å møte ham igjen, da det er lenge siden sist. Han har vært flere uker i utlandet, med hektisk program i forbindelse med jobb. Jeg har ikke hørt noe fra ham i løpet av disse ukene. (Vi har så langt ikke kommet lengre enn at vi bare er på flørtern - har ikke hatt noen skikkelig date). Jeg sendte ham en melding like før han dro, og fikk svar tilbake i den samme flørtende tonen. Blir jeg "desperat" dersom jeg sender ham en melding til helgen og forteller at jeg dessverre ikke får kommet? Han er en av "arrangørene", men det har ikke vært noen form for påmelding. Har heller ikke sagt direkte til ham at jeg hadde tenkt meg dit, men antar at han går ut fra det.

Så: Skal jeg sende melding, selv om det var jeg som sendte melding sist også?

Anonym poster: 6432c64acde4d85b809e0ae13d0eae86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever litt etter det at om man må tenke seg om for unnskyldninger til å sende meldinger så dropper jeg det.

Kommer du til å møte på ham snart, selvom du ikke deltar på arrangementet? Om det ikke er tilfelle så syns jeg du skal sende melding, hvis ikke så dropp det. Da har du jo mer å spørre han om ved en senere anledning også?

Anonym poster: 6ade24bcafffa23c844cc93fb933de3f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever litt etter det at om man må tenke seg om for unnskyldninger til å sende meldinger så dropper jeg det.

Kommer du til å møte på ham snart, selvom du ikke deltar på arrangementet? Om det ikke er tilfelle så syns jeg du skal sende melding, hvis ikke så dropp det. Da har du jo mer å spørre han om ved en senere anledning også?

En god leveregel som jeg forsåvidt er enig i, men så er det det at jeg ikke vet når jeg får mulighet til å,se ham neste gang.. Han er inne i en periode der han jobber veldig mye. :(

AnonymBruker
Skrevet

En god leveregel som jeg forsåvidt er enig i, men så er det det at jeg ikke vet når jeg får mulighet til å,se ham neste gang.. Han er inne i en periode der han jobber veldig mye. :(

Hmm, da kan det jo ikke skade å sende en melding uansett hva utfallet blir? Om du ikke ser han så ofte tenker jeg på? :)

Skrevet

Hvorfor ikke sende ham en melding og si du ikke kan komme, og spørre ham om han vil treffes for kaffe/tur i skogen, eller hva slags sammenfallende interesser dere har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...