AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 (litt usikker på om denne skal her eller på "skjønnet, hus og kosmetikk. Beklager på forhånd om jeg har lagt den under feil forum). Jeg har de siste månedene hatt et problem med kviser på øvre del av ryggen. Det er mange store og "innebygde" kviser (om dere forstår hva jeg mener med "innebygde/underjordiske kviser"). Dette er et problem jeg ikke har hatt siden jeg var pizzafjes i 13-14års alderen. Jeg bruker for det meste lette bomullsgensere som ikke er trange. De er over der hvor BH-en går, så det er ikke den som er problemet. Jeg pirker aldri på dem, men når én forsvinner kommer det en ny en. Håret mitt er kort, så rygg og hår er aldri i kontakt. Jeg bruker ingen form for bodylotion eller andre produkter på ryggen (heller ikke kvisekrem), men dusjer dagelig (har ikke såpe på ryggen). Jeg syntes dette er veldig sjenerende, og vet ikke helt hvordan jeg skal få dem bort Noen som har råd? Anonym poster: fe8d1f35cb45160ed53860c05fa83f5c
Gjest Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Hormonprevensjon? Jeg hadde en del kviser i begynnelsen da jeg begynte på p-stav.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Hei og takk for svar Jeg bruker ikke balsam eller homronprevensjon (eller noen form for medikamenter) - TS Anonym poster: fe8d1f35cb45160ed53860c05fa83f5c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Hormoner? Som du ikke kan noe for. Jeg får mer kviser av å gå uten p-piller og slikt, også litt på ryggen, men peelinghansker og peelingsåpe hjelper meg! Jeg er 31 år Anonym poster: 1f8872c06381fd314efbb2ef557884b4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Tusen takk for foslag! Hva slags peeling bruker dere? Noen spesielle merker/typer dere anbefaler? - TS Anonym poster: fe8d1f35cb45160ed53860c05fa83f5c
venus_ Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har det samme problemet. Holder på å teste ut om melkeprodukter kan ha noen innvirkning på det (google acne+milk så kan du lese om det), samtidig som jeg bruker Decleor Cleansing Water, MD face&body scrub, og MD's continious renewal serum (tror det var det det het) både på rygg og i ansikt. Hvis du ikke vasker ryggen på noen måte, er det godt mulig det faktisk er det som er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #9 Skrevet 4. mars 2013 Jeg dusjer jo hver dag, men jeg bruker ikke såpe på ryggen (det er jo så vanskelig å nå frem!). Jeg har helt normal god hygene som folk flest, vil jeg tro Tusen takk for tips ang. melkeprodukter! Jeg skal teste ut de produktene du har anbefalt. - TS Anonym poster: fe8d1f35cb45160ed53860c05fa83f5c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #11 Skrevet 5. mars 2013 men jeg bruker ikke såpe på ryggen (det er jo så vanskelig å nå frem!). Bruker du ikke såpe der? Da kan jeg tenke meg det samler seg opp død hud og diverse.. Det finnes jo ulike "skrubbe"greier og utstyr som gjør at man lettere får vaska seg ordentlig på ryggen også Anonym poster: fd98d35f23b2a2964dac2f42e85048ef
Livsnyter89 Skrevet 8. mars 2013 #12 Skrevet 8. mars 2013 Hei du:) Jeg hadde samme problemet!:/ Har aldri hatt problemer med kviser, noen plass på kroppen i det hele tatt. Så begynte jeg på p-sprøyte for 2 år siden ca. Da fyrte det løs over alt! (Unntatt i ansiktet) Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke at det kunne være p-sprøyten :s Så gikk det en god stund, jeg fikk store og vonde kviser på ryggen,brystet etc. Gikk til legen og sa at jeg var BOKSTAVLIG veldig lei av dette! Og at jeg virkelig trengte noe for dette. Jeg begynte på en Acne kur, (Tetrasyclin) og fikk en krem som skal smøres på om kvelden,som heter Epiduo. Bare husk og unngå sol under dette ! Dette er en 3 mnd kur som iallfall har hjulpet meg Kanskje det kan hjelpe deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå