AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 En venn av meg vant nettopp en stor skrivekonkurranse til en av norges mest leste aviser. På lørdag kom saken på forsiden på nettsiden til denne avisen. I saken blir vennen min presentert med fullt navn og bildet, og saken linker så til feil tekst. (begge gangene) Dette ble oppdaget i dag, og vennen min fikk gitt beskjed, men kun den ene linken er foreløpig fikset. H*n synes jo dette er veldig dumt, da navnet og bildet blir identifisert med en tekst h*n ikke har skrevet, og som h*n ikke ville ha skrevet til offentligheten, da stilen til denne er en god del "drøyere". Jeg har ikke pratet mer med denne vennen min, men har tenkt litt over det. Det er jo fryktelig dårlig gjort, er det ikke? Alle som har gratulert vennen min, har lest feil tekst, noe som kom frem i dag. Merket at h*n ble veldig lei seg. Saken er jo ikke lenger på forsiden, så sånn sett er det jo for sent, da alle har lest feil. Burde ikke denne nettavisen få forklart/beklaget offentlig, og fått gitt beskjed at det slettes ikke var vinnerteksten som ble annonsert, men feil tekst? Anonym poster: 2d7dc02c1db8fce1a3b57b25c25557c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå