Gå til innhold

Hvordan ta kontakt med "avstandsforelskelse"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og har ganske nylig gått ut av et seriøst forhold og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dating.

Jeg har et slags crush og enorm seksuell tiltrekkning til en mann på jobben min. Vi sees desverre svært sjeldent (jeg jobber 50% nattskift. Vi snakker sjelden, men godt sammen. Jeg vil komme i kontakt, men hver gang jeg har muligheten (som er veldig sjelden) så blir det aldri til at jeg ber ham med på noe. Dette er den type mann at hvis det skal skje noe må jeg stå for det første iniativet.

Jeg har ikke telefonnummer, og føler at jeg ville gått over stalker-kategorien hvis jeg googlet meg fram til det og sendte melding.

Jeg har sendt venneforespørsel på facebook, men han har ikke godtatt (han er veldig lite aktiv og jeg har et gammelt barndomsbilde som ikke ligner).

Jeg tror han kunne vært interessert i meg også, men hvordan kan jeg ta kontakt?

Jeg vil ikke la denne sjansen gå fra meg uprøvd!

Anonym poster: 730596b1929a7e5488ebba03f052336d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer altså ikke til å få til å spørre ham i person, desverre. Spørsmålet er om det er idiotisk å finne fram til telefonnummeret hans eller å sende en melding på facebook?

Anonym poster: f639bb810528e5f211991f7c7a5e16d7

AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg mener du :P

Anonym poster: f639bb810528e5f211991f7c7a5e16d7

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja det er vel riktig. Jeg har så lyst på et klarsignal om at det ikke er idiotisk. Jeg vil ikke framstå som masete og veit virkelig ikke hvor gensa går. Men på den andre sida tror jeg at interessen er gjensidig (eller kan bli det) og jeg taper ingenting på det.

Dere menn: hva synes dere?

Dette er jo en bagatell, men for meg er dette faktisk veldig viktig. Jeg tenker på ham hele tiden og holder nesten ikke ut!

Hilsen trådstarter

Anonym poster: fbf075b566ee456ded7de7649e9d60a4

AnonymBruker
Skrevet

Hadde virka for meg. Googler ikke alle folk der er interesserte i uansett?

Anonym poster: fc393ba5e7e5353c6155e19fd97ea90a

AnonymBruker
Skrevet

Så dere tror det er ok å sende en melding? Be på kaffe eller et glass vin eller noe slikt kanskje?

Altså, jeg har tenkt gjennom dette ikveld og jeg tror det først og fremst kommer til å bli et seksuelt forhold. Er det teit om jenta tar kontakt da også?

Hilsen trådstarter

Skrevet

Ikke noe rart å sende melding synes jeg. Jeg ville blitt glad :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for positiv respons! :hug:

Hvis ende fler er positive, så tror jeg at jeg faktisk finner ham på gule sider og sender han en melding!

Jeg har skrevet meldingen ferdig, bare sånn i tilfelle :rodmer:

Hva tror dere om denne:

Hei, Roger!

Håper alt står bra til. Det er Bodil fra jobben. Det er alltid veldig hyggelig å prate med deg. Har du lyst til å ta en kaffe på lørdag? Vennlig hilsen Bodil

Eller burde jeg sende en melding som har med arbeide å gjøre? Han har hjulpet meg med kopimaskinen før og jeg kunne jo late som jeg lurer på noe før jeg vinkler det inn på å møtes en dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært Roger ville jeg blitt smigret uansett! Og den meldingen er så skikkelig at uanset om han sier han har dame, eller avslår av andre grunner, så har du ikke gjort noe å være flau over. Fortsatt veldig profesjonell!

Lykke til og hold oss oppdatert! Det er altfor mange sånne tråder som ikke blir oppdatert! :-p

Anonym poster: 5c6c791d6e82cb27663cd2b39e4b1a09

• Liker 1
Skrevet

Send melding, eller så kan du spørre han ansikt til ansikt (om du tør) en gang dere møtes på jobben.

Han vil nok uansett bli glad! Vet du hva situasjonen hans er da? (er han single for eksempel?) Om du vil føle ut terrenget litt før du spør kan du jo si du har lagt han til som venn på facebook og fiske litt rundt der.

AnonymBruker
Skrevet

Siden ingen av dere virket negative til forslaget mitt så har jeg sendt melding.

Fem timer siden, jeg er så spent om jeg får svar tilbake og hva isafall :mobil:

Dette er høyrisiko-sport! :sjokkbla:

Hilsen trådstarter

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare spørre: hva er det verste som kan hende? :(:vetikke:

Hilsen trådstarter

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen trådstarter

At du føler deg litt flau neste gang du treffer ham. Det varer helt til du har snakket med ham et par ganger og så går det over.

Sammenlignet med det beste som kan skje vil jeg si det er en grei risiko! ;-)

Gjest -Ninni-
Skrevet

Hilsen trådstarter

Det verste som kunne hende er at du ikke tok kontakt og så angrer resten av livet på at du ikke gjorde det! Lykke til!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk, så snille dere er :)

Han har ikke svart enda, føler meg dum, men jeg vet jeg ikke har noen grunn til det. Får håpe han svarer. Det verste som finnes er når man verken får ja eller nei, bare stillhet...

Hilsen trådstarter

AnonymBruker
Skrevet

Takk, så snille dere er :)

Han har ikke svart enda, føler meg dum, men jeg vet jeg ikke har noen grunn til det. Får håpe han svarer. Det verste som finnes er når man verken får ja eller nei, bare stillhet...

Hilsen trådstarter

Hvor lenge er det siden? Jeg ville brukt litt tid på å svare riktig på en slik melding. Om han er på jobb er han sikkert litt opptatt!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden? Jeg ville brukt litt tid på å svare riktig på en slik melding. Om han er på jobb er han sikkert litt opptatt!

Omtrent klokka 15 i går.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter, du høres ut som en på jobben min som ikke vet at jeg vet at hun er interessert i meg og at jeg er interessert i henne. Men hun heter ikke Bodil og jeg heter ikke Roger.

Anonym poster: 161757a82d87feca8ddef859da833600

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter, du høres ut som en på jobben min som ikke vet at jeg vet at hun er interessert i meg og at jeg er interessert i henne. Men hun heter ikke Bodil og jeg heter ikke Roger.

Anonym poster: 161757a82d87feca8ddef859da833600

Hjelpes! Hvis det faktisk var oss, blir du da ikke ganske skremt over å lese dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...